Σάββατο 26 Μαΐου 2007

Shoot me !

Mμμμ.. βαριέμαι.

Τι να φταίει όταν το παθαίνεις αυτό?

Παρασκευή βραδάκι.
Βαριόμουν να διαβάσω, Και ας έπρεπε.
Βαριόμουν να βγω έξω. Και ας με έπρηζαν.
Βαριόμουν να κάνω κάτι παραγωγικό. Και ας ένιωθα χάλια που δεν έκανα τίποτα.

Άνοιξα το Internet από βαρεμάρα.

Δε βγήκα έξω και τελικά παίζει να κοιμηθώ πιο αργά από την ώρα που θα γυρνούσα αν έβγαινα. Αλλά μπα, τι λέω? Αφού θα έβγαινα αναγκαστικά μετά τη 1 το βράδυ [ή τα ξημερώματα αν προτιμάτε] καθότι η υπόλοιπη παρέα τότε βγαίνει. Μπορεί στο δεύτερο έτος να μη με ενοχλούσε τόσο. Γιατί είχα πολλά χρόνια μπροστά μου να διορθώσω τις βλακείες που έκανα τότε. Τώρα δεν έχω όμως.

Δεν είπα να μη βγω καθόλου. Αλλά όχι όποτε το κάνω αυτό να πρέπει να είναι μετά τη 1.30 ξημερώματα! Γιατί δε θέλουν να βγαίνουν νωρίτερα? 11.30 ίσως? Μεγάλωσα και τα βλέπω έτσι? Απλά δε μου είναι βολικό πλέον να σηκώνομαι την επόμενη μέρα μεσημέρι και μέχρι να φάω και να συνέλθω να έχει απογευματιάσει και να έχω χάσει πάνω απ΄τη μισή μέρα και μάλιστα το πρωινό που είναι και το πιο παραγωγικό. Ε, εντάξει μια φορά στο τόσο να βγούμε και πιο αργά. Αλλά όχι η κάθε έξοδός μας να είναι τόοοοσο αργά!

Άλλο αυτό. Και τι περιμένουν να κάνω μέχρι να βγω? Από τις 11 μέχρι τη 1 τι θα κάνω σπίτι για να μείνω ξύπνια? Άντε γεια! [αλλά τελικά συνήθως βγαίνω αφού κανείς δεν ακολουθεί νωρίτερα :/ ] Είπε κανείς ότι οι φοιτητές πρέπει να βγαίνουν μετά τις 2 επειδή δε δουλεύουν το πρωί και καλά? Ούτε εγώ ξυπνάω πρωί πρωί και ας μη βγω.. Προσπαθώ να καταλάβω. Άκρη δε βρίσκω.

Βαρεμάρα τρελή τις τελευταίες ώρες.
Βαριέμαι και να κοιμηθώ.
Βαριέμαι να μείνω ξύπνια.

Βαριέμαι να γράψω άλλο. Κλείνω.


7 σχόλια:

Petros είπε...

Respect stin proti kai tin teleutaia paragrafo!Eisai i thea mou to eidolo mou!Gamise ta ola kai arakse...Min akouo vlakeies oti de kaneis tpt!Kai i vatheia skepsi kathos koitame to tavani einai paragogiki!Keep on boring!

black fairy είπε...

Kι εγώ βαριέμαι!!! Απίστευτααααα!!!! Βρε λες τελικά να ανοίξω εκείνο το Blog της μαμάς μου που λεγα πριν και να κάνω σχόλια από το δικό μου στο δικό της και αντίστροφα;;; :Ρ
(αργία μήτηρ πάσης μαλακίας)
Φιλάκια κούκλα!

lovething είπε...

Το ωράριο που ακολουθειτε είναι λίγο περιέργο. Πρώτον ο καφές αμέσως μετά το φαγητό!! Απόγευμα αδειάζουν οι καφετέριες. Έπειτα αυτό με τη βραδυνή έξοδο είναι περίεργο γιατί πράγματι μέχρι τη 1-1.30 που κανονίζετε (!) αν δεν έχεις παρέα είναι λίγο δύσκολο...βαραίνει το σώμα, κλείνουν τα βλέφαρα και μετά η λάθος κίνηση να ξαπλώσεις στον καναπέ!!!! Και μετά το πρωινό-απογευματινό ξύπνημα! Ένα λογαριασμό να θες να πληρώσεις και δε μπορείς! Είναι που τώρα σφίγγουν τα πράγματα, θέλεις να μπεις σε ια γραμμή να τελειώνεις και γι'αυτό ίσως δε μπορείς να συμβαδίσεις απόλυτα.

Ανώνυμος είπε...

Βαρεμάρα...
Το 90% της ζωής του μέσου ανθρώπου...

Συμφωνώ απόλυτα με τη 2η παράγραφο (μετά τις εισαγωγικές γραμμές). Όταν, με το καλό, γυρίσουμε όλοι στα σπίτια μας, και αν "καταδεχόμαστε" να κάνουμε παρέα ο ένας τον άλλο, και αν μας το επιτρέπουν οι δουλειές που (ίσως να) έχουμε, θα βγαίνουμε νωρίς...

Βεβαια, αν είναι να πας σε ξενυχτάδικο να πιείς ποτό, στις 23:30 το πολύ πολύ να σου δώσουν...τη σκούπα!!! :P

βασίλης είπε...

Πρέπει να κάνουμε σύλλογο Griz γιατί πώς αλλιώς θα σκοτώσουμε την βαρεμάρα μας; Εγώ βαριόμουνα να κάνω blog γιατί κρατούσα την αρχή που έλεγε μην κάνεις ποτέ σήμερα αυτό που μπορείς να κάνεις αύριο αλλά μία μέρα μου την έδωσε και...

Πράγματι αυτό με τη νύχτα και το αργά δεν το κατάλαβα ποτέ.
Κάποτε λέγαμε στα δικά μου φοιτητικά λέγαμε, αναλύοντας τον ύπνο:
-Πώς να μην ξυπνήσω ρε συ το απόγευμα, αφού κοιμάμαι στις 5 το πρωϊ.
-Και γιατί να κοιμηθείς στις 5 το πρωϊ;
-Αφού ξυπνάω το απόγευμα πώς να με πάρει ο ύπνος το βράδυ;....(χαχα)

Πάντως τα blogs δίνουν διέξοδο στην ανία. Έχουν πλάκα.

Griz είπε...

petro ταβανοσκόπηση :P είμαι η θεά σου , lol :) :P

black fairy αυτό σημαίνει κάψιμο, ναι , με καταλαβαίνεις ! :**

lovething εσύ τα ξέρεις, τα έζησες για λίγο και είδες τα χάλια μας.. Ουφ,δεν είναι κατάσταση αυτή!

pure_evil εννοείται, δεν είμαι τόσο μούχλα , θέλω και γω να βγω πού και πού λίγο πιο αργά! Αλλά όχι συνέχεια! Και ναι, όταν μαζευτούμε , νωρίς νωρίς!

βασίλη και εμείς τώρα τα ίδια λέμε! ξυπνήσαμε αργά , κοιμόμαστε αργά κ.ο.κ.!
Ευτυχώς όμως καταπολέμησες την ανία και άνοιξες το blog :)

Ανώνυμος είπε...

ρε συ το πιστεύεις ότι το κείμενό μου τελείωνε αρχικώς έτσι;

'σάμπαντι σούτ μι'

πωπω, βαρεμέεεεεεενες κι οι δυο
γύρνα σε παρακαλώωωωωωω