Πέμπτη 17 Μαΐου 2007

Καταραμένη Τεχνολογία...! (οι αμήχανες στιγμές των κοριτσιών του blog συνεχίζονται...)

Το παρακάτω post γράφεται για να είμαστε όλοι πιο προσεκτικοί γιατί εγώ μπορεί τελικά να γλίτωσα αλλά….

Χθες αποφασίσαμε με το φίλο μου να μεταφέρουμε τις κασέτες της κάμερας από μια συναυλία μου στον υπολογιστή… Δεν το ανέλαβα εγώ προσωπικά (γιατί αν το είχα αναλάβει εγώ τα παρακάτω θα είχαν αποφευχθεί γιατί ως γνωστόν οι γυναίκες είναι πιο προσεκτικές και μεθοδικές) αλλά η διαδικασία του capturing ξεκίνησε και όλα φαίνονταν να πηγαίνουν καλά. Το βλέπαμε και στην οθόνη, ήχο δεν ακούγαμε γιατί έπρεπε να ανοίξεις την κάμερα για να έχεις ήχο…τίποτα ασυνήθιστο . Τελείωσε η διαδικασία μετά από 2 ώρες, το γράψαμε και σε DVD σίγουροι για την καλή δουλειά που είχαμε κάνει και το δώσαμε την ίδια μέρα στο διοργανωτή της συναυλίας (φίλος μας και με μπόλικο χιούμορ ευτυχώς). Σήμερα λοιπόν μας πήρε γελώντας τηλέφωνο να μας πει ότι εικόνα έβλεπε αλλά αντί να ακούει τη Σεράχ και το Σαν παλιό παστουρμά (αστείο της ορχήστρας!) που παίζαμε, άκουγε τις δικές μας φωνές ενώ περνούσαμε στο pc την κασέτα!!!! Αυτός μάλιστα δεν το άκουσε όλο φοβούμενος ότι το πράγμα μπορεί να γινόταν πιο «ενδιαφέρον» (έτσι είπε τώρα ότι δεν το άκουσε αλλά...)! Το πρώτο που σκέφτηκα (αφού τρομοκρατήθηκα λίγο) ήταν ότι για πρώτη φορά στη ζωή μου χαιρόμουν που δεν είχα κάνει sex εκείνη την ημέρα! Μετά προσπάθησα να θυμηθώ τι λέγαμε (γιατί αφού αποκλείσεις το σεξουαλικό το δεύτερο πιο ντροπιαστικό θα ήταν να λέγαμε κάτι γι’ αυτόν στον οποίο δώσαμε το DVD!!) Αφού τα σκέφτηκα όλα (αν και θυμάμαι να λέμε διάφορες βλακείες με την κάμερα κοντά μας) μίλησα και με το φίλο μας στο τηλέφωνο ο οποίος μου είπε: και εκεί που περίμενα να σε ακούσω να παίζεις κιθάρα είπα θα τραγουδήσει?! Πριν λίγο το έβαλα να το δω και ναι όντως ακουγόμαστε αν και σε μεγάλο βάθος!

Από δω και πέρα σίγουρα θα τα βάζω να παίζουν πριν αλλάξουν χέρια. Μη με δω και στο internet!Θα το κρατήσω το videaki για να γίνει το πάθημα μάθημα! Και μετά ένιωσε η Griz αμηχανία για το χαρτάκι του προφυλακτικού… :Ρ

2 σχόλια:

Griz είπε...

πο πο .. τι γκαντεμιά είναι αυτή!
Μας έχουν ματιάσει το blog! με προκαλείς να γράψω την τελευταία αμήχανη στιγμή μου [όχι ερωτικής,σεξουαλικής φύσεως] .. και θα το κάνουμε "αμηχανο - blog" :P
Θα δω αν θα ναι το επόμενο Post μου :Pp

πάντως ελπίζω να μην είπατε τίποτα τραγικό.. και ναι, πρέπει πάντα να τεστάρουμε τι γράφουμε σε cd, dvd γενικότερα ..! Κορνίζαρε το dvd να το θυμάσαι ;)

PS: δεν είμαστε απρόσεχτες, απλώς τυχαίνουν .. :P

Ανώνυμος είπε...

Ατυχία... Είναι ο δεύτερος κανόνας της τεχνολογίας... Ποτέ δεν παραδίδεις κάτι αν δεν είσαι σίγουρος(-η) 200% ότι έχεις το σωστό και έγκυρο version.

Ο πρώτος κανόνας είναι ο νόμος του Moore... "Αν είναι κάτι να πάει στραβά, θα πάει στραβά..."!!!

Shit Happens Dear...