Παρασκευή 4 Μαΐου 2007

Καταραμένα χαρτάκια..!


Καταραμένα είναι ναι.. πώς καταφέρνουν και χώνονται παντού μέσα στο σπίτι δεν καταλαβαίνω! Και εμφανίζονται πάντα την πιο ακατάλληλη στιγμή!! Μα πάντα όμως?! Κάτω από ένα ρούχο , στον καναπέ, κάτω από το μαξιλάρι ..

Φυσικά μιλάω για τα χαρτάκια από τα προφυλακτικά. Αυτά και τα κομφετί μπορεί να τα βρίσκεις για πολύ καιρό μετά από τη χρήση τους στο σπίτι ..οπουδήποτε!

Τελευταίο κρούσμα το χτεσινό.. Φιλοξενούσα το θείο μου ωραία και καλά στο φοιτητικό σπιτάκι μου που μένω μόνη μου .. Όλα κυλούσαν όμορφα και ήρεμα μέχρι το βράδυ όπου είχα τη φαεινή ιδέα να ανοίξω τον καναπέ που γίνεται κρεβάτι για να είναι πιο άνετα ο θείος και να βολευτεί μια χαρά…! Σπρώχνω το τραπεζάκι που έχω εκεί για να κάνει χώρο και να ανοίξει ο καναπές, ο θείος βέβαια δίπλα μου για να με βοηθήσει [δε μπορώ να πω gentleman ο θείος] και πάνω στο ανοιχτόχρωμο χαλί ξεπροβάλλει ένα χαρτάκι μισάνοιχτο και με τη μάρκα γραμμένη παντού πάνω του.. μην κάνω και διαφήμιση :P Δηλαδή έλεος! Ούτε καν σε γωνία, εκεί, στη μέση του χαλιού , μη τυχόν και δεν το δει !!!

Ο θείος γέλασε λίγο [αμήχανα υποθέτω] , εγώ άμα άνοιγε η γη ευχαρίστως θα βουτούσα να με καταπιεί, το πήρα στο χέρι μου [και καλά σκουπίδι] και άνοιξα τον καναπέ σα να μη συμβαίνει τίποτα λέγοντας κάτι ασυναρτησίες για το πώς ανοίγει ..!!

Το πόσο γρήγορα χώθηκα στο μπάνιο μετά από αυτό για να συνειδητοποιήσω τι έγινε δε λέγεται! Τουλάχιστον ήμουν ψύχραιμη και φέρθηκα normal...!

Τελικά προτιμώ να βρίσκω κομφετί για πολλά χρόνια μετά από τη χρήση τους [κάποιες απόκριες] …

Καταραμένα χαρτάκια!

16 σχόλια:

Petros είπε...

Po poooo auto ki an itan o orismos tis amixanias!Kai go vrisko synexeia ta apokommata (auta pou dagkono kai ta ftyno mesa sti mania mou oute kai go ksero pou :P)Alla toulaxiston ego eimai antras an vrei tetoio xartaki o theios tha mou dokei kana xartziliki gia to anipsio pou synexizei ti paradosi tou onomatos!To diko sou einai..asta na pane!

Nikolass είπε...

xaxaxaxaaxxaxaxa!!xaxaxa!etsi etsi petro......!!!! eimai oi antres otan gmame kanoume katorthoma :D:D:D :P xxiixix....em kopelia....pano piges gia na diabaseis ;p den piges gia na petas xartakia apo edo k apo ekei....me ta paliodurex sou....!i lusi einai i apoxi.....i xoris (apapapaaaaaaaa :P) ..... i na kaneis polles fores k na ta petas pantou k na fenonte san konfeti :P xaaxxax

Ανώνυμος είπε...

ouden sxolion kai gia tous 3

Petros είπε...

Klassikos kseneras o pure evil...
Sope re!

Nikolass είπε...

ksenerote......

Ανώνυμος είπε...

Ξενέρωτος? Το γεγονός ότι υποστηρίζω "τα εν οίκω μη εν δήμω" δεν σημαίνει ότι είμαι και ξενέρωτος!!!!

Nikolass είπε...

kala.....siga.....den eipe i kopela poses fores kanei sex pos to kanei pote ekane.....ti entiposeis eixe....poses fores teliose kai tetoia.....

Ανώνυμος είπε...

Τώρα το 'στειλες! Θα το πιάναμε το νόημα και χωρίς τις...λεπτομέρειες!!!

Τεσπα, το ότι είμαι διάφωνος δεν σημαίνει ότι θα σταματήσει η griz na στέλνει ότι γουστάρει...

Απλά, τώρα τελευταία, πολύ σεξιστικά είναι τα θέματα που αναλωνόμαστε ομαδικώς, και ως γνωστόν, προτιμώ την μυστικότητά μου στο τομέα αυτό...

Petros είπε...

Eisai apo alo planiti..Dld mas leei gia mia asteia amixani stigmi pou kapoios vriskei to apokoma apo ena profylaktiko!E siga!Eleos! Siga tin apokalipsi!Eleos me ta taboo!

lovething είπε...

Απολαυστικό post Griz....Αχαχαχαχαχα...Και ακόμη πιο απολαυστικά comments...Εμένα μια φορά τράβηξε το κρεβάτι η μαμά για να σκουπίσει και βρήκε όχι ένα, ούτε δύο αλλά τρία χαρτάκια...και μου ειπέ: του δίνεις και καταλαβαίνει μου φαίνεται!! LOL Κατέβασα λίγο το κεφάλι και μουρμούρισα κάτι μέσα από τα δόντια...Ήσουν τυχερή πάντως...Φαντάσου να γινοτάν αυτή η φάση κοντά στο πληντύριο ας πούμε...lol

Petros....αυτό με τα δόντια είναι πιο επικύνδινο γιατί έτσι πολλαπλασιάζονται τα αποκόμματα...να προσπαθείς να μην το σκίζεις τελείως αλλά μόνο όσο χρειάζεται...;)

Nikolas LOL

Pure_Evil... ήταν ένα περιστατικό πολύ συνηθισμένο...άλλωστε το sex είναι μεγάλο κεφάλαιο της ζωής...δε γίνεται να μην το αναφέρουμε...

Ανώνυμος είπε...

Συμβαινει σε ολους καποια στιγμη,απλα ειναι καθαρα ενα ταμπου. Καθε φορα που το σκεφτεσαι να χαμογελας! Επισης ειναι δειγμα οτι εχεις να σκουπισεις κατω απο τον καναπε για καιρο...

Griz είπε...

Petro άμα είναι για χαρτζιλίκι να φροντίζεις να σου πέφτουν αποκόμματα κατά λάθος από την τσέπη μπροστά στο θείο :P
Pure evil με κάλυψαν οι προηγούμενοι :)

Griz είπε...

ΑΑα.. και Θάνο, σκουπίζω κάτω από το τραπεζάκι όπου βρέθηκε το ενοχοποιητικό στοιχείο απλώς ήταν πολύ πρόσφατο!.. :P

Ανώνυμος είπε...

Πολύ πυροβολάτε, μου φαίνεται...

Ανώνυμος είπε...

Και αφού το θέτετε έτσι, τουλάχιστον να μιλάτε όταν δεν είμαι παρών επ' αυτού (προφανώς η παρούσα κατάσταση δεν μετράει - γράφετε ελεύθερα). Όσο απλό είναι για σας να μιλάτε γι'αυτό, τόσο απλό είναι για μένα να ΜΗ μιλάω. Όπως σέβομαι εσάς να σέβεστε κι εμένα. Ούτε χαζός είμαι, ούτε ξενέρωτος, ούτε κακός επειδή ντρέπομαι... Οκ?

"Με καλυψαν οι προηγουμενοι":P

Griz είπε...

pure evil το ότι διαφωνούμε και ερχόμαστε σε αντιπαράθεση δε σημαίνει ότι δε σεβόμαστε ότι έχεις διαφορετική άποψη και γνώμη.. αλλά δε σημαίνει και ότι δε θα προσπαθήσουμε να σε μεταπείσουμε :Ppp :*