Παρασκευή 11 Μαΐου 2007

Αστυνομία μόδας (μέρος 1ο)


Θέλω να μοιραστώ μαζί σας το παρακάτω περιστατικό που μου συνέβη σήμερα το πρωί στη σχολή...Υπάρχει ένα μάθημα που από έκτο εξάμηνο το κατέβασαν στο δεύτερο. Εγώ ούτε έκτο, ούτε δεύτερο είμαι βέβαια αλλά χαχαχαχα 10ο (εν τω μεταξύ έτσι φαίνεται σαν εκατοστό)!!! Κι έτσι στο μάθημα που παρακολουθώ συμβαίνει κάτι καλό κάθε φορά. Πρώτα είχαμε να σηκώνονται χέρια να κάνουν παρατηρήσεις του στυλ: ξεχάσατε τον τόνο στο πρώτος αριθμός, ίσα για να φανούν στο μάθημα, ότι ενδιαφέρονται?ότι προσέχουν? δεν ξέρω!!! Μετά άρχισαν οι απορίες αλλά αυτό δεν το κρίνω γιατί το μάθημα είναι πιο προχωρημένο κι έτσι δημιουργούνται συγχήσεις! Όταν έιπε μάλιστα τι θα διδάξει στη συνέχεια ήμουν σίγουρη ότι τη δεύτερη ώρα θα άρχιζαν οι αποχωρήσεις κάτι που τελικά έγινε...Αλλά δεν ήταν αυτό που με ξένισε σήμερα...

Δίπλα μου ακριβώς καθόντουσαν δυο κοπελιές. Πρώτο έτος. Super duper trendy! Με τα ρουχαλάκια τους τα επώνυμα, με τις ασορτί τσαντούλες-γυαλιά ηλίου, με το μακιγιάζ πίστας κ.λπ. σχηματίστηκε πιστεύω η εικόνα που ήθελα να σας μεταδώσω... Η πλάκα ήταν πως η μια προσπαθούσε να επιβληθεί στην άλλη με διάφορους τρόπους. Φώναζε λίγο πιο δυνατά, τις επιδείκνυε λάθη που έκανε καθώς έγραφε από τον πίνακα, γελούσε δυνατά εις βάρος της "φίλης" της...Αλλά μετά....μετά τις έπιασα να σχολιάζουν εμένα...!!!!! Το έχετε πάθει έτσι απροκάλυπτα αυτό? Με δείχνανε κίολας με τα δακτυλάκια με τα κόκκινα νυχάκια τους κάτω από το θρανίο...για να βεβαιωθούν ότι τις βλέπω άραγε? Εγώ κοιτάχτηκα να δω αν έχω τίποτα περίεργο πάνω μου...αν έχω λερωθεί, αν φοράω ανάποδα τη μπλούζα, αν έπεσε πάλι πάνω μου το μελάνι της πένας μου...τέτοια πράγματα! Αλλά τελικά νομίζω σχολίαζαν το πως ήμουν ντυμένη!!!! Δηλαδή με τζιν παντελόνι κ Τ-shirt! Γιατί αυτές ήταν ντυμένες υπερπαραγωγή κι εγώ ανεξάρτητη ταινία!Τι αφύσικο για 9 το πρωί ε? Εγώ στη σχολή πάω ντυμένη άνετα. Άσε που πια πάω απλά στην παράδοση και φεύγω. ούτε καφέδες ούτε τίποτα. Ο καλός φίλος Petros με αποκάλεσε μια μέρα αστυνομία μόδας. Επειδή δε μπορώ να καταλάβω κάποιες μόδες, ούτε και να τις ενστερνιστώ (βέβαια αυτό είναι ΠΟΛΥ μεγάλο κεφάλαιο και θα το θίξω κάποια στιγμή στο άμεσο μέλλον). Να που τελικά αστυνόμοι αυτού του σώματος υπάρχουν παντού και περιμένουν στη γωνία εσένα τον ανυποψίαστο που ντύθηκες το πρωί με τα μάτια μισόκλειστα!

Αυτά παθαίνει όταν κανείς αποφασίσει να μάθει θεωρία αριθμών στα φοιτητικά του γεράματα!

8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Μπα! Μην ανησυχείς! Φυσιολογική μου ακούγεσαι. Τώρα αν αυτές είχαν πρόβλημα… δικό τους θέμα.

Ανώνυμος είπε...

Esu mia xara mou fainesai, autes einai treles pou gia na pane prwi prwi sti sxoli sikwnontai ap'ta agria xaramata na etoimastoun...Pantws mou exei tuxei, na me sxoliasoun ennow, forousa nomizw makria fousta (ap'autes tis fardies, tis latreuw) kai eipan kati tou stul oti moiazw me ti Florecinda apo kapoio mexikakaniko...OOK koritsia den ixera oti mono ta super mini epitrepontai, den tha epanalifthei, sugnwmi..

Petros είπε...

DDen einai thema modas agapiti mou!(An kai eisai ligo astynomia..)Ei nai oti mas pirane ta xronia..mas deixnoune ta pitsirikia kai sxoliazoune...Etsi ekana kai go sto proto etos..legame koita ekeinon einai ekto etos..tora eimai ekeinos!

lovething είπε...

gold-fish και bruja έτσι θέλω να πιστεύω κι εγώ... στη σχολή μου γενικά δεν έρχονται με ακραίο ντύσιμο.υπάρχουν και τέτοιες περιπτώσεις βέβαια που αυξάνονται καθώς έρχονται νεότερες γενιές...θυμάμαι πάντως μια κοπελιά πριν 2-3 χρόνια που φορούσε μια φούστα τόσο κοντή που καθώς σηκωνόταν και καθόταν, ή στα σκαλιά στο αμφιθέατρο προσέφερε άααααααααπλετη θέα!

petro εχεις δικιο γι'αυτό με τα χρόνια...ειδικά όταν ήμουν 1ο-2ο εξάμηνο νόμιζα πως όχι μόνο θα τελειώνα τη σχολή στα 4 χρόνια αλλά ότι θα ήμουν και κανένα τρελό μυαλό!! LOL τώρα απολαμβάνω την ωριμότητα του 10ου εξαμήνου....

Griz είπε...

χμ . . πιστεύω όλοι έχουμε υπόψη παρόμοια περιστατικά, εγώ απλώς αναρωτιέμαι πόσο άνετα νιώθουν στα ασφυκτικά στενά τους ρούχα, σοβατισμένες με τόνους μακιγιάζ πρωι πρωι.. ! και τι ώρα σηκώθηκαν [αν δεν το πήραν σερί από το προηγούμενο βράδυ και ξέμειναν με τα φουστάκια από τα μπουζούκια] για να ετοιμαστούν ..

Ανώνυμος είπε...

gold-fish, bruja έχετε απόλυτο δικιο.
Pete Και να μας σχολιάζουνε...σκασίλα μας! Όλοι "μεγαλώνουν"!
lovething Εμας εδώ είναι 15 όλες κι όλες, οπότε και είναι ντυμένες με το στυλάκι που λες μόνο τις πρώτες 5 μέρες. Μετά καβατζώνονται, οπότε και δεν νοιάζονται...
griz Είχα ρωτήσει στο 1ο Έτος μια κοπέλα που είχε σκάσει 09:00 το πρωί σοβαντισμένη, μανικιούρ-πεντικιούρ, με πέδιλο 12cm ψηλό λες και πήγαινε μπουζούκια. Μου είπε ότι ξύπνησε ειδικά για την ετοιμασία της στις 05:00!!!

Ανώνυμος είπε...

αμα δεν εχεις προσωπικοτητα να προβαλλεις, αναγκαζεσαι να καμουφλαριστεις για να φαινεσαι ενδιαφερον ατομο!
και μετα νομιζουν οτι επειδη δεν εχουν αυτες,δεν εχει κανενας αλλος.οποτε τους φαινεται περιεργο.

tzonakos είπε...

Μακιγιάζ Πίστας ;;;; χαχαχαχαχαχαχα χαχαχα, όχι πίστας φόρμουλα-1 ε, σίγουρα :)
Αχ, αστυνομία μυαλών και ελέγχου δείκτη ανασφάλειας και ξανθοσύνης αν βάλουν, μέσα εγω !
Εσυ να σαι άνετα και μη σε νοιάζει, κάνεις πολύ καλά.
Και ειναι και πιο σέξι οι άνετες γυναίκες !