Πέμπτη 10 Μαΐου 2007

ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΑ ΛΗΓΜΕΝΑ!!


To παραπάνω μήνυμα δεν είναι μεταφορικό αλλά κυριολεκτικό και αποτελεί μία κοινωνική προσφορά του blog μας :-P

Nα προσέχετε πάντα τις ημερομηνίες λήξεως που αναγράφονται πάνω σε όοοολα τα προϊόντα . Όχι μόνο στα γάλατα, γιαούρτια και προϊόντα ψυγείου γενικότερα. Μπορεί να την πατήσεις από παντού.. όπως εγώ με το ληγμένο κρουασάν !

Είχε περάσει ένα εξάμηνο από την ημερομηνία λήξης που αναγραφόταν επάνω στη συσκευασία και εγώ με τη λαιμαργία μου και την απίστευτη πείνα μου εκείνη τη στιγμή δεν κατάλαβα τίποτα! Λες και ποιος τα προσέχει αυτά σε τέτοια προϊόντα! Ένα άλλο παιδί που δεν πεινούσε τόσο, είχε τα μάτια του τόσο ανοιχτά όσο χρειαζόταν για να καταλάβει ότι κάτι δεν πήγαινε καλά με το δικό του κρουασάν .. [τα δικά μου ήταν θολωμένα επειδή βρήκα ανέλπιστα φαΐ μπροστά μου ! :P ] Αυτός ανακάλυψε λοιπόν ότι είχε λήξει προ πολλού το κρουασάν ..

Δυο μέρες μετά και δεν έχω συνέλθει ακόμα.. σε αυτό φταίει και το γεγονός ότι είμαι τόσο τυχερή που ταυτόχρονα είχα περίοδο και ένα γερό κρύωμα που με έχει αφήσει με φωνή νταλικιέρη [όταν βγαίνει ήχος δηλαδή , γιατί συνήθως κάτι ψιθύρους βγάζω] και με ένα βήχα που δε σταματάει με κανένα τρόπο! Ανέφερα ότι είχα και λίγο πυρετό και συνάχι? Πανέμορφα !

Εκτός από τα ληγμένα να προσέχετε και τον καιρό γιατί εδώ που είμαι τουλάχιστον έχει πολλά σκαμπανεβάσματα.. να σκας με κοντομάνικο το μεσημέρι , και απότομα να αλλάζει ο καιρός , να το γυρνάει σε βροχή και να εμφανίζονται άνεμοι από το πουθενά !

Προσοχή..!

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Περαστικά σου!

Griz είπε...

ευχαριστώωω ! να σαι καλά :)

lovething είπε...

Το πάθημα θα σου γίνει μάθημα τώρα! Αλήθεια εμένα η απορία μου είναι, δεν είχε κανένα φανερό σημείο αλλοίωσης? Η' δε σου φάνηκε τίποτα παράξενο, ή δεν πρόλαβες να κοιτάξεις?

Griz είπε...

χαχα! ναι, με ξέρεις εμένα όταν πεινάω, δίνω πολλή σημασία σ'αυτά :P
Μάλλον θα χε για να το κατάλαβε το άλλο το παιδί στο δικό του κρουασάν πριν καν το δοκιμάσει..!!!!!

lovething είπε...

Μόλις σήμερα ανακάλυψα πως χρησιμοποιούσα ληγμένο Βιτάμ εδώ και ένα μήνα! Μα χάθηκε να έχουν κι αυτολι την ημερομηνία λήξης στο καπάκι κι όχι στον πάτο?

Griz είπε...

Πο πο ..κι εμένα λήγει το βιτάμ μου τον ιούνη όμως, το είχα προσέξει ήδη! Ελπίζω να μην έπαθες τίποτα παρενέργειες :P
Δεν προσέχουμε καθόλου, αυτό είναι γεγονός! Κι εγώ που την πάτησα ήδη μη νομίζεις ότι έβαλα και πολύ μυαλό..!

Ανώνυμος είπε...

Τρελλαθηκαμε να κοιτάμε τις τιμές.Θα κοιτάμε αν είναι ληγμένα στα ράφια των σούπερ μάρκετ????Έλεος!!!!