Κυριακή 17 Ιουνίου 2007

Χρόνια πολλά LovethinG! Να τα 1000σεις!


Να ζήσεις..
... Lovething-ούλααα και χρόνια πολλά !
μεγάλη να γίνεις με μαύρα μαλλιά .. (ε , τι? άσπρα να σου ευχηθώ ? :-p )
παντού να σκορπίζεις τη γνώσης το φως ( να μας φωτίζεις και εμάς..! )
και όλοι να λένε να μια πτυχιούχοοοοοος! (θα το πάρουμε το ρημάδι, πού θα πάει?)

Σβήσε τα κεράκιααα!

(αυτή η τούρτα δεν έχει κεράκια αλλά ήταν γεμάτη σοκολάτα... γιαμ γιαμ! Οπότε πάρε και κεράκι να σβήσεις !! )

Γιούπι!! Χρόνια πολλά με Υγεία , Πρόοδο και Ανθρώπους [ξέρεις, για εμάς λέω] να σε αγαπάνε και να σε νοιάζονται!
Φιλάκια !
[μπουχούυ δεν είμαι κάτω να γιορτάσουμε μαζί :( ]

Αυτό το δώρο από μένα:
Με αυτόν τον κύριο να ξεπροβάλλει:



Άντε στην υγειά μας!
Ή μήπως Ursus roter? :-pp
KisssSSSesSS!

13 σχόλια:

lovething είπε...

Φφφφφφφφφφφφφφφφφφ (αυτό ήταν το φύσημα για τα κεράκια)


Τα δικά σου γενέθλια τα γιόρτασαμε
ένα μήνα τουλάχιστον Griz! Εγώ παρατρίχα γλίτωσα τους Ανώνυμους Αλκοολικούς! Κι έλεγα θα ρθεις με το βυτιοφόρο της Ursus σήμερα, εγώ θα έχω βάλει Bon Jovi videoclips για ατέλειωτη ευχαρίστηση και θα μπορούσαμε να κάνουμε ένα Johnny Depp αφιέρωμα!!!

Με συγκίνησε το post σου και σήμερα είμαι ιδιαίτερα ευσυγκίνητη. Οι βρύσες είναι έτοιμες να ανοίξουν ανά πάσα στιγμή.

Για τα περσινά γενέθλια είχα κάνει αυτό εδώ το post 22 και βλέπω ότι πολλοί από τους στόχους επιτεύχθηκαν.

Τα φετινά γενέθλια γίνονται στη σκιά μιας μεγάλης στεναχώριας, αλλά πάντα στη ζωή πρέπει να χαμογελάμε και να κοιτάμε μπροστά με αισιοδοξία.

Μόλις λοιπόν έσβησα και τα αληθινά κεράκια μαζί με την οικογένεια μου και έκανα την κρυφή μου ευχή.

Όταν θα έρθεις πάντως θα το κάψουμε μια βραδιά, χωρίς κομφετί όμως, δεν το αντέχω!

Μάκιααααααααα

Ανώνυμος είπε...

Πόσο ΚΑΨΙΜΟ χρειάζεται για να κάνεις γενέθλια μέσω blog???

Άντε, καλή μου lovethnig, πάρε φίλους, γνωστούς και αγαπητικό και πηγαίνετε να ξεσαλώσετε...

Που μου κάθεσαι στο Internet...

Στο κάτω κάτω, όσο κι αν μου λες πως μεγαλώνεις, εγώ βλέπω το αντίθετο! :)

Happy Birthday...

Ανώνυμος είπε...

"Είσαι νινί ακόμα..."

βασίλης είπε...

Χρόνια Πολλά lovething και από μένα. Να ζήσεις ευτυχισμένη. Καλό πτυχίο. Και μ' ένα καλό παιδί. Έχεις γενέθλια την ίδια μέρα με ένα πολύ (μα πολύ) δικό μου πρόσωπο. Κλείνεις τα 23 αν κατάλαβα καλά; Να τα εκατοστήσεις.
Να είσαστε και εσύ και η Griz πάντα δυνατές στη ζωή σας. Φιλιά και σε σένα Griz.
Έχω και δώρο. Mάλλον όμως το ποστ μου σήμερα είναι δώρο πιο πολύ για σένα που σου αρέσει το τραγούδι.
Θα το χαρεί όμως και η lovething γιατί είναι πραγματική σου φίλη.

Ανώνυμος είπε...

χρονια πολλα,μονο υγεια θα ευχηθω γιατι ειναι η βασικοτερη

Ανώνυμος είπε...

Κλασσικό κομμάτι για ερωτικές διαθέσεις, φίλε Βασίλη, όπως και το Europa του Carlos Santana...

Ωραίες επιλογές για χορό με χαμηλό φως στο πάρτυ της lovething...

Άμα είναι να χορέψεις, όμως, χόρεψε στους ήχους αυτού Yeah baby, yeah!...

black fairy είπε...

Σιγά μην είσαι τέτοια ώρα στο pc, αλλα ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!! Να τα εκατοστησεις!

lovething είπε...

Σας ευχαριστώ όλους για τις ευχές και το διαδικτυακό πάρτυ. Με συγκινήσατε και είπα πως ήμουν ευσυγκίνητη χθες!

Ανώνυμος είπε...

χρόνια πολλά, χρόνια καλά, γεμάτα έρωτα,γεμάτα ταξίδια!

Griz είπε...

lovething είπαμε και σένα ενάμιση μήνα θα σε γιορτάσουμε για να στα πω από κοντά!! Εννοείται ότι θα το κάψουμε όταν έρθω!

Πολύχρονη και πάντα χαμογελαστή :)
(οι ευχές δε σταματάνε,μην ξεχνιόμαστε!) Στην υγειά σου! (και χτες ήπια πάλι για σένα :P )

Dodos είπε...

argisa, den argisa? argisa ligo alla pote den einai arga gia xronia pollaaa, se senaaaa. xronia pollaaa kai eytyxismeeena.
na ta 1000.
:):)

lovething είπε...

αργυρένια και dodos σας ευχαριστώ πολύ! Ε η γιορτή σαράντα μέρες δε λένε ότι κρατάει? :)

tzonakos είπε...

Ω !
Πώς μου ξέφυγε ;
Πιάνει ελπίζω να ευχηθώ τώρα ε ;
ΧΡΟΝΙΑ σου ΠΟΛΛΛΑ και ΚΑΛΑ !!!
:)