Κυριακή 24 Ιουνίου 2007

Αριθμών στιχάκια...



Όσο παλεύω με τους πρώτους αριθμούς,
σκέφτομαι φοίνικες πολλούς.
Και με τις ισοδυναμίες,
σκέφτομαι κι άλλες παραλίες.
Μα όσο ο υδράργυρος ανεβαίνει,
και η ύλη δε βγαίνει
Σκέφτομαι να τα παρατήσω,
να πάω σ' ένα όμορφο νησί να ζήσω.
Με την ομπρέλα μου στημένη,
και μες την άσπρη άμμο θαμμένη
Να στέκομαι ηλιοκαμμένη,
απ' το θαλασσινό νερό βρεγμένη.
Μα όταν φτάνω στα συστήματα γραμμικών ισοδυναμιών,
φαντάζομαι τη λάμψη πολλών αστεριών,
πάνω στον καλοκαιρινό ουρανό,
που πότε εγώ θα δω???????
Κι όταν φτάσω στα τετραγωνικά υπόλοιπα,
θα πρέπει να πάψω να σκέφτομαι όλα τα υπόλοιπα,
γιατί θα πρέπει τότε να γράψω,
και τα μπανάκια να ξεχάσω.
Ας πάω να ξανασυνεχίσω,
μπας και καταφέρω πια να λύσω,
όλες τις δύσκολες ασκησεις,
βρίσκοντας μόνη μου τις λύσεις!

Υ.Γ. Είναι αυτό που λένε "με βάρεσε το διάβασμα στο κεφάλι"!

11 σχόλια:

Griz είπε...

Διάβασε για να τα πας καλά
και να χεις λίγα μαθήματα μετά
Και θα σε πάω εγώ διακοπές
σε παραλίες με ωραίες αμμουδιές
Και θα πίνουμε coctail μεγάλα
για να ξεχνάμε όλα τ'άλλα ..!

Άμα θες σε πάω στη Χίο
αφού πάρεις το πτυχίο!
(looool! :P )

Σπύρος Σεραφείμ είπε...

μην τα παρατάς. Σε παρακαλώ.

Dodos είπε...

καημένο παιδί...

Dodos είπε...

camise ta που λεει και ο rodrigo

βασίλης είπε...

Lovething όνομα και πράγμα. Είσαι μπιιιίζ σήμερα. Αφού μπόρεσες με τόσους αριθμούς να πλέκεις και στίχους, σου χρειάζεται μπράβο, αντιηλιακό, γυαλί μαύρο και μια ομπρέλα καρφωμένη κι έτοιμη σε αμμουδιά. Κουράγιο!

lovething είπε...

griz :) Αυτό με τα coctail ήταν το αγαπημένο μου σημείο!!!

σπύρο σεραφείμ αντέχω ακόμα πιστεύω...εξετάσεις είναι θα περάσουν! Ελπίζω να είναι οι τελευταίες εαρινές, τι εαρινές δηλαδή μες τον Ιούλιο....

dodos camiseta τελείως όμως!!!!

βασίλη έχω φοβερό ειρμό σκέψεων μέσα στις εξετάσεις. Ίσως επειδή το μυαλό δουλεύει full. (ελπίζω να μην καεί κάποια στιγμή από τα πολλά μαθηματικά)

Ανώνυμος είπε...

Χαρά στο κουράγιο σου. Το δικό μου μυαλό με τις σειρές Fourier αποφάσισε να κατέβει σε απεργία διαρκείας.
Καλή επιτυχία :)

Petros είπε...

Καλα η στιχουτγικη εμπνευση ειναι je t'aime και πάνω!!!
Βαλε μια βοτκα στο ποτηρι μου και κάτσε στο πλαι για χατηρι μου..και αν το σύστημα ειναι ευσταθες..παμε για μπανια τι τα θες!!

lovething είπε...

sin σε καταλαβαίνω απόλυτα...εγώ πρέπει να υπομείνω τα βασανιστήρια μέχρι τελικής πτώσεως...:Ρ

petro το ραντεβού σε έχει κάνει άλλο άνθρωπο!!

tzonakos είπε...

Wow... σου κάνει καλό στην ποίησ όμως. Σου ήρθε έμπνευση.
Πολύ καλο το ποιηματάκι και ειμαι σίγουρος οτι σε βοήθησε να χαλαρώσεις, να ξεχαστείς, για να συνεχίσεις πάλι.

Αριθμοί και μαθήματα
στα στραβά μας βήματα
αντι για τα κύματα
στα βιβλία χωθήκαν τα νιάτα
Εχει ο καιρός γυρίσματα
και σύντομα ολα αυτά θα τελειώσουν
υπάρχει καιρός για μαυρίσματα
οι αριθμοί θα στοιχειώσουν.

Να έχεις μια καλή μερα και κουράγιο, φιλιά.

Ανώνυμος είπε...

Συγχαρητήρια για το γεγονός ότι ένα από τα πιο εξελιγμένα blogs που έχω συνάντησα τυχαία σε κάποιο χρονικό διάστημα! Απλά απίστευτο του πόσο μπορείτε να πάρετε μακριά από κάτι μόνο και μόνο επειδή του το πώς οπτικά όμορφο είναι. Youve βάλει μαζί ένα μεγάλο blog χώρος μεγάλη γραφικά, τα βίντεο, τη διάταξη. Αυτό είναι σίγουρα ένα must-βλέπε το blog!