Παρασκευή 29 Φεβρουαρίου 2008

Spongebob - ΕΣΡ και μπλογκοπαίχνιδα!

Ορίστε και το δικό μου wallpaper μετά από πρόσκληση της butterfly!
Η φωτό είναι ξέγνοιαστη , κάτι τέτοιο χρειάζομαι μες στην εξεταστική και εν όψει Αποκριάς και καρναβαλιού, είναι μέσα στο κλίμα!

Αν και η αλήθεια είναι ότι ήθελα κάτι σε Family guy, δε βρήκα κάτι ωραίο όμως.. και είχα καταλήξει στο spongebob.. ελπίζω να μη μπω στα μαύρα κατάστιχα του ΕΣΡ (ελληνικού συμβουλίου ραδιοτηλεόρασης) .. το οποίο ΕΣΡ φαντάζομαι γνωρίζετε ότι το ενοχλεί ο μπομπ ο σφουγγαράκης και όχι όλες οι γυμνές σκηνές σε όλες τις εκπομπές καθ'όλη τη διάρκεια της μέρας...! Θα έχετε παρατηρήσει και με ένα απλό ζάπιγκ στις βραδινές ελληνικές σειρές όλο και πιο νωρίς προβάλλονται γυμνές σκηνές και σε όλο και πιο πολλές σειρές!
Πριν λίγα χρόνια μόλις, το πολύ πολύ να έβλεπες καμιά ξόφαλτση προκλητική σκηνή σε ένα επεισόδιο κάποιας σειράς , αργά τη νύχτα.
Φέτος σε τουλάχιστον 3-4 σειρές που μου έρχονται πρόχειρα στο μυαλό , προβάλλονται γυμνές πλέον σκηνές, όχι απλά προκλητικές και νωρίτερα από τα μεσάνυχτα..

Από το Spongebob ξεκίνησα, πώς έφτασα μέχρι εδώ δεν ξέρω! ..


10 σχόλια:

BUTTERFLY είπε...

Πολυ καλο!
Αλλα βαδιζεις σε επικινδυνα εδαφη!
Εχεις τον Μπομπ Σφουγγαρακη (που παρεπιπτοντως, ειναι γκεϊ), εχεις και μπλογκ...παρτυ θα κανει το ΕΣΡ.
Τελικα τη κρυβεται πισω απο αυτο το μπλογκ; Ποια συμφεροντα προωθουν τα γκεϊ προτυπα στα παιδια μας; Εξεταστικη; τι εκεταστικη; Ποιον θα εξετασεις και γιατι; Με τον "εθνικο μας σταρ" τι σχεση εχεις; Η Θωδη σου αρεσει; Στη Μυκονο εχεις σπιτι;
Ξερασε τα ολα λοιπον!

tzonakos είπε...

Χαχαχα, φοβερή, πράγματι πολύ ευχάριστη και διασκεδαστική εικόνα ! Ο Μπόμπ ο πιο συμπαθής καρτούν ήρωας !

Εγω προτιμώ φωτογραφίες που έχω τραβήξει ο ίδιος και που φυσικά ΔΕΝ δημοσιεύω στο νετ.
Ναι, μου αρέσει η φωτογραφία και έχω τραβήξει πάνω απο 15.000 ως τώρα.
Δες αν θέλεις παλαιότερες αναρτήσεις μου στο Βότσαλο και στο Greece in Pictures
Exω μερικές εκεί απο τις καλές μου.
Τις καλύτερες μου όχι.

Griz είπε...

butterfly χαχααχ! Είχα την ανησυχία, μου λες κι αυτά τώρα εσύ, θα κλειδαμπαρωθώ στο σπίτι! Ή μάλλον θα φύγω στο εξωτερικό! Αν δε με πιάσουν στο αεροδρόμιο!
Στη Μύκονο δεν έχω σπίτι , loool!

Griz είπε...

tzonako, πράγματι οι φωτογραφίες σου είναι καλές! αν και μπλέχτηκα σχετικά με το ποιο blog σου είναι τι , δηλαδή απλά γράφεις και στα 2? [για το βότσαλο λέω] Η φωτογραφία με τη μέλισσα δικιά σου είναι ?

panoptis είπε...

έχεις πρόσκληση...

βασίλης είπε...

Κι εμένα μου αρέσει ο Μπομπ. Κι ας είναι γκεϊ... χαχα!

Ενεσούλα είπε...

Ωραίο, χαρούμενο, ξένοιαστο.
Αλλά λίγο άθλιο ως καρτούν, απ' όσο έχω δει με τα δίδυμα της κολλητής μου!
Εγώ από καρτούν θα έβαζα ή Μαφάλντα (η αγαπημένη μου) ή Αστεριξ (λατρεία), ή Γκάρφιλντ (καταπληκτικές ατάκες!)
Φιλάκια και καλή εβδομάδα.

Griz είπε...

ενεσούλα μου ναι , δεν είναι και το καλύυυυτερο καρτούν αλλά έχει πλάκα! Σίγουρα υπάρχουν καλύτερα!

panoptis thanx,
θα πρέπει να ψάξω να βρω κάτι.. !

Βασίλη μου οι κακές γλώσσες λένε ότι είναι Gay :ppp

βασίλης είπε...

Φιλιά καλά κούλουμα!

Griz είπε...

ελπίζω να πέρασες καλά κι εσύ βασίλη !