Παρασκευή 22 Φεβρουαρίου 2008

Η μέθοδος του βατράχου *

Χώρος: αμφιθέατρο σχολής
Ο ιδιόρρυθμος καθηγητής διηγείται ένα περιστατικό που του συνέβη , για να χαλαρώσουμε λίγο από το μάθημα (στο οποίο δεν καταλαβαίναμε τίποτα εννοείται!)
"Ήρθε τις προάλλες μια κοπέλα στο γραφείο μου και με παρακαλούσε να της αναθέσω εργασία για να περάσει το μάθημα, αλλά όπως ξέρετε δε μου αρέσει να έρχονται οι φοιτητές και να ζητάνε να τους διευκολύνω για να περάσουν το μάθημα.." κλπ κλπ και ηθικολογούσε κανά 10λεπτο.
Ο συγκεκριμένος καθηγητής εμπνέει φόβο στα μικρά έτη ενώ προσφέρει διασκέδαση σε εμάς τους μεγαλύτερους που δεν ψαρώνουμε πλέον.
Συνέχισε τη διήγησή του με χαλαρή διάθεση τονίζοντας το σημείο όπου έδιωξε με φωνές την "άτιμη φοιτήτρια" που τόλμησε να μπει στο γραφείο του και το γραφείο μύριζε το άρωμά της ακόμα και μια ώρα μετά.
Και τότε ένας φίλος και συμφοιτητής μου (μεγάλου έτους και αυτός σε σύγκριση με τα υπόλοιπα μικρά του αμφιθεάτρου) που καθόταν δίπλα μου πετάγεται και λέει "Μήπως εννοείτε μια κοπελίτσα με γυαλιά?" , φωτογραφίζοντας πλήρως (για εμάς που γνωρίζαμε) την κοπέλα σην οποία αναφερόταν και ο καθηγητής και ο φίλος μοου.
Ευτυχώς το πήρε στην πλάκα ο καθηγητής και συμφώνησε με το φοιτητή τονίζοντας τη σπιρτάδα του!

Το παραπάνω κείμενο αναφέρεται στους καθηγητές που είναι επιρρεπείς στο γλύψιμο και αφήνονται στην όμορφη και ανιδιοτελή (λέμε κανά αστείο να γελάμε) μεταχείριση των συμφοιτητών μας .
Ο καθηγητής αυτός φυσικά και έχει αφεθεί σε γλύψιμο φοιτητών και έχει ευνοήσει κάποιους, παρά τις ηθικολογίες που μας αραδιάζει συνέχεια.
Η κοπελίτσα στην οποία αναφερόταν ο καθηγητής είναι γνωστή για τη σιχαμένη προσέγγισή της προς τους καθηγητές (κοινώς γλύψιμο) .

Μα είναι τόσο ανήθικο να περνάνε τα μαθήματα μ'αυτόν τον τρόπο..
Ισχύει το " ο σκοπός αγιάζει τα μέσα?" Δε σιχαίνονται με τον εαυτό τους?
Έχω πετύχει μερικές φορές κάποιους φοιτητές επί τω έργω και ξεπερνούν κάθε όριο!
"τι ωραία που σας πάει το πουκάμισο κύριε καθηγητά" και τέτοια.. έλεεεεεοοοοος! ΕΛΕΟΣ!

*Την ιδέα του τίτλου έδωσε ο Pure evil (περίπου έστω :P )

12 σχόλια:

tzonakos είπε...

Ποτέ δεν έγλειψα κανέναν καθηγητή.
Απο μικρός. Προσπάθησα αλλα δεν μου βγήκε. Κατάλαβα οτι δεν ειμαι εγω αυτός.
Εβλέπα άλλους και κυρίως κοπέλλες να γλείφουν τρελλά !
Εγω αντιστεκόμουν. Μου βάζανε 13- εως 15 όλοι οι χημικοί και οι φυσικοί στο Λύκειο. Σκοπός να γλείψουν και αυτοί με τον τρόπο τους, δηλ. να τους ζητήσω να μου κάνουν ιδιαίτερα !
Φυαικά όπως λες, δεν σιχαίνονται τον εαυτό τους, τον έχουν για πούλημα. Ακόμα κι οι φιλίες και σχέσεις που κάνουν σίγουρα βασίζονται σε κάποιο όφελος.
Και ξέρεις και κάτι ;
Τους/τις μυρίζομαι αμέσως τους γλύφτες κι αυτοί το καταλαβαίνουν.
Γι αυτό δεν εχω κανέναν και καμμία φίλο/η γλύφτη !
Καλημερα :)

Ανώνυμος είπε...

Βάλε τίτλο "Η μέθοδος του σάλιαγκα"... Δηλαδή περνάμε μαθήματα έρποντας και γλύφοντας...

Τι ψάχνεις να βρεις ρε συ griz-ούλα... Πάντα υπήρχαν, υπάρχουν και θα υπάρχουν τέτοιοι...
Δεν υπάρχει λόγος να τους βλέπεις ανταγωνιστικά...
Το αυτονόητο είναι ότι εσύ πρέπει απλά να τους αγνοείς και να είσαι OK με τον εαυτό σου ότι κάνεις το παν δυνατόν να αποκτήσεις τις μέγιστες δυνατές χρήσιμες επαγγελματικές πληροφορίες που χρειάζεσαι στην επαγγελματική σου καριέρα...

Griz είπε...

tzonako Από το Λύκειο είχε αρχίσει η φάση αυτή? Πάλι καλά που σε εμάς δε γινόταν έτσι, δε θα την πάλευα να είχα σιχαθεί τους πάντες από το λύκειο ακόμα ! (τα παίρνω λίγο προσωπικά :P )
Εννοείται μακριά από εμάς οι γλύφτεες!

Ανώνυμος είπε...

ΔΕΝ ΓΙΝΟΤΑΝ ΕΤΣΙ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ???

ΕΓΩ ΠΟΥ ΗΜΟΥΝ???

BUTTERFLY είπε...

Τι να πω;;; Δεν μου χρειαστηκε ειναι η αληθεια ποτε να γλειψω καποιον και ευτυχως δηλαδη, γιατι μαλλον θα πατωνα παντου καθως το ΑΠΕΧΘΑΝΟΜΑΙ!!!
Δεν κατηγορω αυτους που το κανουν ομως, γιατι ο καθενας εχει τους λογους του. Αυτο που δεν μπορω με τιποτα να δικαιολογησω, ειναι το να γλυφεις καποιον προς οφελος σου, αλλα εις βαρος καποιου αλλου!

Griz είπε...

χαχαχα pure evil ωραίος τίτλος! θα το κάνω τελικά η μέθοδος του βατράχου επειδή έχει μεγάλη γλώωσα!

Λέω ότι πάντως εμείς στο Λύκειο δεν είχαμε καθηγητές που να βάζουν χαμηλούς βαθμούς για να μας κάνουν ιδαίτερα μετά .. τουλάχιστον έτσι νομίζω pure evil, μπορεί να ήμουν στον κόσμο μου, τι να πω? :P

Griz είπε...

butterfly μου καλησπέρα!
Εγώ πάντως δε μπορώ να καταλάβω κανένα που να το κάνει αυτό!
Τι λόγους μπορεί να έχει κάποιος για να το κάνει αυτό? Όλοι έχουμε τους ίδιους λόγους! Απλά εμείς δεν το κάνουμε!

Vrakas Kostas είπε...

Υπηρχαν και θα συνεχισουν δυστυχως να υπαρχουν, αυτες οι αρρωστημενες καταστασεις!
Δειχνει το επιπεδο της Παιδειας μας!
Εσεις οι νεοτεροι,αντισταθειτε αμα μπορειτε!Παταξτε το!Δαχτυλοδειξτε τους!Ποτε με τον ..μεσον δακτυλον, προτεινομενον καταλληλως και ποτε και με τα ..πεντε μαζι!
Καλησπερα σου ειπα;)

Griz είπε...

vraka kosta καλημέρα μου είπες, ναι :p
Σε κάποια περίπτωση έτυχε και το έκαναν εδώ που βρίσκομαι. (Πάλι καλά) Ίσως κάνω Post στο μέλλον γι'αυτό, πάντως εν συντομία πρύτανης έκανε μήνυση σε φοιτητή που δραστηριοποιείται πολιτικά σε αρτιστερά σχήματα με πρόφαση ότι τον συκοφάντησε. Το κορυφαίο είναι ότι ένας συμφοιτητής μας υπέγραψε σαν μάρτυρας κατηγορίας , απλά και μόνο σαν.. "τσιράκι του πρύτανη" ! Έφαγε κράξιμο..
αλλά συνήθως κάνουν τα στραβά μάτια οι φοιτητές, μόνο από πίσω τους τους "θάβουν", αντί να τους ξεμπροστιάσουν.

Ανώνυμος είπε...

Ευχαριστώ για τα credits!

Οχι, δείγματα όπως το θέτεις δεν είχαμε, γλύφτες εν γένει είχαμε και μπορώ και να στους ονομάσω όποτε θες...

βασίλης είπε...

Εχω δει πολύ χειρότερα δυστυχώς... Και από καθηγητή και από φοιτήτριες... Καλή εβδομάδα

Griz είπε...

Βασίλη μου εδώ έχουμε φτάσει, να λέμε ότι έχουμε δει και χειρότερα και να μη μας ενοχλούν τα υπόλοιπα!

pure evil να μου φτιάξεις λίστα, χεχε :Pp