Τρίτη 26 Φεβρουαρίου 2008

23χρονη?.. κιόλας? Δε μου πάει!

Στις 24 Φεβρουαρίου λοιπόν, προχτές για την ακρίβεια, έκλεισα και τα 23 μου χρόνια σε τούτη εδώ τη γη που πατάμε..! Ήταν η τελευταία Κυριακή της Αποκριάς και χιόνιζε όταν γεννήθηκα..
μάλλον από τότε είμαι για τα καρναβάλια!

Δυστυχώς μια μέρα πριν τα γενέθλιά μου με είχε πιάσει μια απογοήτευση, μια μελαγχολία.. και παρατηρώ ότι το παθαίνω εδώ και κανά 2 χρόνια αυτό . Μια μέρα πριν τα γενέθλια να μου πέφτει η διάθεση εντελώς. Μάλλον νιώθω τα χρόνια να με βαραίνουν και είναι ασήκωτο το φορτίο!

Σοβαρά πάντως, το φταίξιμο (επειδή ψάχνω να ρίξω κάπου αλλού τις ευθύνες, κλασικά, όπως κάνουμε όλοι πάντα!!) το ρίχνω στην κοινωνία (πάλι!).
Η κοινωνία λοιπόν μας έχει πείσει από την παιδική μας ηλικία εμάς τις γυναίκες ότι αυτό που πρέπει να κάνουμε μέχρι τα 30 μας είναι :
1)Να έχουμε σπουδάσει φυσικά (μεταπτυχιακά διδακτορικά ήταν προαιρετικά μέχρι πριν λίγα χρόνια, τώρα πλέον κοντεύουν να γίνουν απαραίτητα)

2)Να ασχολούμαστε με ένα σωρό άλλα πράγματα για να διευρύνουμε τους πνευματικούς μας ορίζοντες (χορούς, μουσικές, 5 ξένες γλώσσες κλπ)

3) Να έχουμε βρει τον άνδρα της ζωής μας και μελλοντικό πατέρα των παιδιών μας.

4)Να τον έχουμε παντρευτεί το αργότερο μέχρι τα 3ο και μέχρι το πολύ πολύ τα 32 να έχουμε κάνει και κανά παιδάκι. Ούτως ή άλλως η γυναίκα όσο μεγαλώνει δυσκολεύεται από φυσικής και βιολογικής απόψεως στη γέννα.

5) Να είμαστε τελικά καλές κόρες, μητέρες, νοικοκυρές, σύζυγοι, καλές στα επαγγελματικά μας και διατηρώντας τη θηλυκότητά μας πάντα!

Εννοείται ότι όλα τα παραπάνω είναι για το καλό μας, σπουδές και τα συναφή , δεν αντιλέγω! Απλά ξαφνικά μου φαίνεται αυτή η δεκαετία 20 με 30 πολύ μικρή για να επιτευχθούν όλα αυτά....! Αν σκεφτείς ότι έκλεισα τα 23 και πάω προς 24 (δηλαδή μια ανάσα από τα 25 και με στρογγυλοποίηση 30! ) , πάει , τελείωσε ο χρόνος μου!

Οπότε πήρα μια βαθιά ανάσα και αποφάσισα απλά να ζήσω χωρίς κανόνες όσο πιο όμορφα μπορώ. :)
[μέχρι τα επόμενα γενέθλιά μου που θα ξαναπεράσω την κρίση αυτή εννοείται! ]


PS: Butterfly μου σ'ευχαριστώ για την πρόσκληση! Επιφυλάσσομαι σε ένα από τα επόμενα posts μου !

20 σχόλια:

black fairy είπε...

Χρονια Πολλά!!!! (έστω και αναδρομικά!) ΝΑ 'σαι πάντα καλά κι ευτυχισμένη!!!

BUTTERFLY είπε...

Να ζησεις και να εισαι παντα ευτυχισμενη!
Ολα οσα λες για την κοινωνια, εισαι μεσα και βαλε!
Οσο για την ηλικια σου, καλα μη μιλας καθολου. Αν ημουν 23 θα ημουν τρισευτυχισμενη...κοντευω τα πρωτα ---αντα, γμτ! Και ναι, καθε χρονο παθαινω την ιδια κριση με σενα, γιατι οντως μια 10 ετια ειναι ελαχιστα για να τα κανεις ολα αυτα, εκτος αν βρεις τροπο να διακτινιζεσαι! Η να μεγαλωσεις τη μερα Χ 3!
Το τελευταιο που ειπες κρατα το, ειναι το καλυτερο!

Ενεσούλα είπε...

Χρόνια πολλά κοριτσάρα μου και...
χαλάρωσε και απόλαυσε τα νιάτα σου!
Κάθε ηλικία είναι όμορφη, αλλά τα 23 είναι τρυφερά και δροσερά σαν ανοιξιάτικο τριαντάφυλλο, μην αναλώνεσαι σε γκρίνιες και μιζέριες γιατί θα ξυπνήσεις 40 και θα αναρωτιέσαι "γιατί;"
Φιλιά από την μεγαλύτερη και πολλάκις φρικαρισμένη με την ηλικία της Ενεσούλα!
(σας βάζω λινκ)

Vrakas Kostas είπε...

Βρε βρε το μικρουλικο...το ατιμουλικο!Χρονια σου πολλα και καλα βρε griz/ουλα μας!
Εστω και ετεροχρονισμενα πιανουν!
Ζησε την ζωη σου και οτι ειναι να γινει..θα γινει!
Μακια σου!

lovething είπε...

Οπότε πήρα μια βαθιά ανάσα και αποφάσισα απλά να ζήσω χωρίς κανόνες όσο πιο όμορφα μπορώ. :)

Perimene me grizzzz se 10 meres sou rxomai!!! :Ppp

Petros είπε...

Αμαν με αυτη τη στρογγυλοποιηση καθε χρονο....Ειπαμε ειναι δικο μας θεμα σε πιο ψηφιο στρογγυλοποιουμε!Εγω στρογγυλοποιω στα 20 προς το παρον...;) Και οσο το πρωτο ψηφιο ειναι 2 ειμαστε 20κατι!Αντε καλες τρελες!

Ανώνυμος είπε...

Χρόνια πολλά κι από μένα έστω με καθυστέρηση!
Α, και μην αγχώνεσαι με το μέλλον.. Θα έρθει έτσι κι αλλιώς, πάντα πιο γρήγορα απ' ό,τι το περιμένουμε.. :)

Griz είπε...

Black fairy σ' ευχαριστώω!! μην αγχώνεσαι, μια εβδομάδα τα γιορτάζω τα γενέθλια μου κάθε φορά, ακόμα κερνάω :Pp

Πεταλουδίτσαα μου ευχαριστώ και χαίρομαι που συμφωνεί κάποιος μαζί μου σε όλα αυτά! Αν και εγώ όταν φτάσω τα -άντα δεν ξέρω πόσο ψύχραιμη θα είμαι..!

ενεσούλα μου να σαι καλά και καλώς ήρθες μπαίνεις κι εσύ λινκ :P

Griz είπε...

vraka kosta μικρούλικο? Εδώ λέμε μεγαλώσαμε, πάει , τα άντα φτάσαμε! χαχααχ! Να σαι καλά σ'ευχαριστώ πολύ! :))

lovething καλά έκανες, πολλές ανάσες θα σου χρειαστούν όταν έρθεις!!! ;)))

petro o άνδρας και η γυναίκα έχουν άλλη σχέση με το χρόνο. Ο χρόνος φέρεται πολύ καλύτερα στους άνδρες, είναι σύμμαχος! Για τη γυναίκα είναι εχθρός!

cornflake girl ευχαριστώ πολύ και έχεις δίκιο.. θα έρθει πιο γρήγορα απ'όσο νομίζουμε.. σαν χτες νομίζω ότι ήτανε που πήγαινα σχολείο! Καλώς ήρθες κι εσύ :)

tzonakos είπε...

Αυτη την κρίση την παθαίνει πολύς κόσμος, μιά μίνι-μελαγχολία λίγο πριν απο γενέθλια.
Εσυ όμως, μόλις 23, γιατι ;
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ και ΚΑΛΑ και να χαίρεσαι ότι αγαπάς.
Δεν υπάρχουν "πρέπει" που δεν θέλεις. Γι αυτο μην αγχώνεσαι.
Ηρθα να δω τι θα έγραφες για το θέμα των ημερών αλλα καλύτερα που έπεσα πάνω σε αυτό.
Θεώρησε οτι ήμουν κάπου να βλέπω να σβήνεις κεράκια τούρτας :)

Unknown είπε...

axa......exeis dikaio :| exeis gemisei ritides kai o xronos metra antistrofa....trexa trexa trexa...... :O :O :O :o eleos tsipiriki :P

Griz είπε...

tzonako μου σ'ευχαριστώ πάρα πολύ!! Ναι, κι εγώ πιστεύω ότι παθαίνουν πολύ αυτή τη μίνι μελαγχολία! Όσο για το θέμα των ημερών ίσως γράψω αργότερα κάτι! :*

Ανώνυμος είπε...

Μετά από τόσες μέρες, δεν σου ξαναλέω "να τα εκατοστήσεις", εκτός αν πήγες 24...

Η αλήθεια είναι ότι ο χρόνος εσάς τις γυναίκες σας πιέζει. ΑΛΛΑ (πάντα υπάρχει ένα) με το να αγχώνεστε και να λέτε "δεν προλαβαίνω" τον επιταχύνετε.

Αράχτε πίσω κι απολαύστε τη ζωή... Η σχολές και οι σπουδές αργά ή γρήγορα τελειώνουν... Ο άνδρας που πλησιάζει το ιδανικό σας δεν είναι δύσκολο να βρεθεί, τις περισσότερες φορές είναι μπροστά στα μάτια σας...
Δουλειές υπάρχουν, αρκεί να μη ζητάμε με τη μια θέσεις προεδρικές...
Τη διεύρυνση των πνευματικών οριζόντων την κάνεις και στα 40...
Αυτά περί γάμου τα χουμε ξαναπεί και ξέρεις ότι δεν συμφωνώ...

Φιλάκια...

Griz είπε...

nikolaaaa ρυτίδες και άσπρισαν και τα μαλλιά και όλα τα συναφή!! χαχα! θα ντυθώ "νεαρή κοπέλα" τις απόκριες :pp

Griz είπε...

pure evil μ' , είπαμε τα γιορτάζω μια βδομάδα το λιγότερο τα γενέθλιά μου.. ούτως ή άλλως ακόμα μηνύματα και τηλέφωνα με παίρνουν να ευχηθούν :p

Είσαι άνδρας και έχεις όλο το χρόνο μπροστά σου για ό,τι θες! Τα δικά σου 30 είναι τα δικά μου 20! Τέλοος!
Είμαι πολύ διαλλακτική :p
Σοβαρά τώρα, καλά κάνεις και τα βλέπεις αισιόδοξα! Όπως είδες, έκλεισα το Post μου αισιόδοξα, με κείνη τη βαθιά ανάσα :p
Kisses!

βασίλης είπε...

Χρόνια πολλά γλυκειά μου. Αργησα να το δω για να σου ευχηθώ αλλά ξέρεις ότι είσαι "συμπάθεια" .. να είσαι πάντα ευτυχισμένη σου εύχομαι. Και καλή επιτυχία σε ότι κάνεις στη ζωή σου. Φιλιά πολλά

βασίλης είπε...

... παρατήρησες ότι το 23 το νούμερο... δεν το σχολίασα.. επίτηδες...

δεσποιναριον είπε...

Καλησπερα και δεξου και τις δικες μου ευχες εστω και καθυστερημενα. Να ζησεις κοριτσακι μου και σε λεω ετσι γιατι τα παιδια μου ειναι κοντα στην ηλικια σου. Αυτα ολα που περιγραφεις εδω εγω τα εκανα απο τα 20 ως τα 32. Χωρις να με πιεζει κανεις και χωρις να σκεφτομαι και να αγχωνομαι, ετσι απλα. Ευχομαι λοιπον μια ζωη γεματη υγεια και χαρα. :)

Griz είπε...

βασίλη μου σ'ευχαριστώ πολύ! Ποτέ δεν είναι αργοπορημένη μια ευχή! Το "23" δεν κατάλαβα γιατί λες ότι δε σχολιάζεις βέβαια..!

Griz είπε...

δέσποινα μου καλώς μας ήρθες! Ευχαριστώ για τις ευχές σου μακάρι να γίνουν πραγματικότητα! Ειδικά η "γεμάτη" ζωή που μου εύχεσαι.. Μπράβο σου που τα κατάφερες όμορφα και γρήγορα όλα! Μακάρι..!