Πέμπτη 19 Απριλίου 2007

Μιγαδικές Ανωμαλίες...

Ποτέ ένα μάθημα Μιγαδικής Ανάλυσης δεν πρέπει να κέντρισε άλλοτε τόσο πολύ το ενδιαφέρον των φοιτητών… Όλα άρχισαν με τη φράση: Πόσων ειδών ανωμαλίες υπάρχουν? Όλοι στην αίθουσα ξύπνησαν από τον πρωινό λήθαργο…άλλος σταμάτησε να χασμουριέται, άλλος άφησε την εφημερίδα, άλλος πήγε να πνιγεί με τον καφέ…όλοι μα όλοι έσκασαν τουλάχιστον πονηρό χαμόγελο με την κατά λάθος πιπεράτη έκφραση του καθηγητή … Ακούστηκαν διάφορα…Πολλές κύριε, ο καθένας με τα βίτσια του κλπ Εκείνος μας κοίταζε μάλλον απορημένος γιατί πραγματικά είναι πολύ συγκεντρωμένος όταν κάνει μάθημα γιατί έτσι και χαθεί ούτε το τετράγωνο της φανταστικής μονάδας δεν μπορεί να υπολογίσει…Χαμογέλασε πονηρούτσικα κι αυτός πάντως μετά από λίγο και ξεκίνησε να μας μιλάει για τις ουσιώδεις και επουσιώδεις ανωμαλίες με άλλο αέρα! Να που ένα σεξουαλικό υπονοούμενο πάντα κάνει το βαρετό πρωινό στη σχολή λίγο πιο ευχάριστο για όλους :Ρ


Υ.Γ. Τα θέλω! Merrell Caper! Αν τα δείτε πουθενά να μου πείτε

8 σχόλια:

Griz είπε...

ενδιαφέροντα τα μαθηματικά τελικά..και τα είχα παρεξηγήσει :p άμα είναι έτσι χαρούμενο το μάθημα, θα έρθω κι εγώ να παρακολουθήσω! ;)

Nikolass είπε...

.....gia ta papoutsia tha po....oti einai PERIERGA........

Griz είπε...

μου θυμίζουν κάτι άλλα που είχε, ωραία είναι ;P

lovething είπε...

perierga? em esy thes papoutsia me strasakia kai tetoia! kai genikws SKYLISIA! emena poly m'aresoun auta! 37 foraw na kserete! dexomai kai dwra! :P

Ανώνυμος είπε...

Axxx agkikses ki allo euaisthito simeio mou:ta "CAMPER".Auta den einai papoutsia einai porwsi!!Oxi ta sugkekrimena mono alla genika!Den exw akoma giati enw mou aresoun kapoia sxedia polu!! den vriskw noumero!!

lovething είπε...

Αυτό έχω πάθει κι εγώ!!! Σε όλη την ελλάδα κηνυγούσα ένα ζευγάρι πέρισυ...Στη Σύρο, στο Βόλο, στην Αθήνα...κι ολα 38!!! Αν είναι το νούμερο σου, να ενημερώνω εσένα τουλάχιστον!!!

Ανώνυμος είπε...

Oxi dustuxos to noumero mou einai 41!Opote kai gw stin anazitisi eimai...twn teleiwn camper...

Griz είπε...

βασικά 38 φοράω εγώ οπότε αν και δεν ξέρω για τι μιλάτε ακριβώς , εν θες ενημέρωνε εμένα Lovething :P looool!