Δευτέρα 2 Ιουνίου 2008

Give us a break!

Όχι, δεν είμαι εγώ αυτή. Αν και είμαι τόσο προβληματισμένη και εγώ!

ok, yes, i admit it.
Δε μπορώ να αποφασίσω για το μέλλον μου. Τόσο απλά. Δεν ξέρω πώς με φαντάζομαι σε ένα χρόνο από τώρα. Νομίζω ότι μετά το δίπλωμα θα ήθελα να πειραματιστώ λίγο στο χώρο εργασίας πριν μπω στη διαδικασία να σκεφτώ για μεταπτυχιακό. Αλλά η κοινωνία μας έχει περάσει τόσο όμορφα ότι χρειάζεται και το μεταπτυχιακό, λες και θα βρω δουλειά πιο εύκολα μετά. Ίσως είναι ελαφρώς πιο εύκολο αλλά αυτό γίνεται γιατί όλοι σχεδόν κάνουν μεταπτυχιακά πλέον. Παλιά αρκούσε να μπεις σε μια σχολή. Τώρα μάλλον δεν αρκεί.

Το αστείο της κατάστασης είναι ότι στην Ελλάδα, χαλαρά είμαστε οι πιο μορφωμένοι όλης της Ευρώπης. Τουλάχιστον είμαστε αυτοί που έχουν σπαταλήσει τον περισσότερο χρόνο στα θρανία, τα περισσότερα χρήματα για εκπαίδευση και τελικά αποκτήσαμε και τα περισσότερα χαρτιά για αυτό. Δε νοείται σωστός 30άρης σήμερα χωρίς ένα πτυχίο, ένα μεταπτυχιακό, 2-3 ξένες γλώσσες, ένα ECDL για να "αποδείξει" ότι ξέρει να χειρίζεται υπολογιστές.. Dear God, give us a break !

Ενώ διαφωνώ τόσο με όλα αυτά , νομίζω ότι είναι πολύ πιθανό να ακολουθήσω την πεπατημένη. Περισσότερο διότι δε μ'αρέσει να ξεβολεύομαι και έχω συνηθίσει το μέρος που ζω. Αν και του χρόνου πολλά πράγματα θα είναι διαφορετικά.
Έχει σημασία όμως να παρατείνω το τέλος για ένα χρόνο ακόμα?
Ίδιος πόνος (μπορεί και περισσότερος) δε θα ναι του χρόνου όταν θα φύγω?..

Δε μπορώ να σκέφτομαι, αφού ξέρω ότι δε μπορώ να φύγω από δω.. δύσκολες αποφάσεις..

PS:Καλό μήνα!

11 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Δες και την αισιόδοξη πλευρά: αν πέρασες καλά φοιτητικά χρόνια, ένα μεταπτυχιακό είναι ένας καλός τρόπος να τα επιμηκύνεις. Εγώ όταν επέλεξα να κάνω μεταπτυχιακό, ένας από τους λόγους ήταν ότι μ' άρεσε να είμαι ξανά φοιτητής. Και το συνδύασα με εργασία. Εντάξει, σου βγαίνει λίγο η πίστη, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορείς να τα συνδυάσεις. Καλό μήνα!!

alekos είπε...

Υπάρχουν μεταπτυχιακά και μεταπτυχιακά στην σχολή πχ ένα μεταπτυχιακό διαρκεί τουλάχιστον 6 εξάμηνα αν υπολογίσεις ότι η σχολή είναι 5 χρόνια ε και βάλε και ένα έτος για να περάσεις κάτι χρωστούμενα και έχεις και διπλωματική εργασία. Όπως καταλαβαίνεις δεν λέει να σπουδάζει μέχρι τα 30. Από εκεί και πέρα λαμβάνεις υπόψη και την ποιότητα του μεταπτυχιακού. Τι να σου πω προσωπικά θα προτιμούσα να έβρισκα πρώτα μια δουλειά και μετά αν υπάρχει ακόμα διάθεση τότε και μεταπτυχιακό.

Griz είπε...

Μμμ.. μπράβο καλά κάνετε και μου λέτε εμπειρίες σας και προτείνετε ιδέες μπας και ξεκολλήσω από το αδιέξοδο!!

@unclescrooge στο ένα μεταπτυχιακό που σκέφτομαι να κάνω δε γίνεται να δουλεύω γιατί τη μια εβδομάδα χτυπάμε καθημερινά 10ωρα και η άλλη θα ναι κενή..! Ε, και στο άλλο έχει διάφορες ώρες μαθήματα.. δε μας διευκολύνουν :/

@aleko αυτά είναι που σκέφτομαι και το περνάω από κόσκινο. 6 χρόνια σχολή και 1μιση μεταπτυχιακό , σύνολο 7μιση χρόνια , μου φαίνονται πολλά.. είναι παραπάνω από ένα γυμνάσιο κι ένα λύκειο μαζί!! πο ποοοο! χμμ..

Valisia είπε...

Σίγουρα ωραίο είναι να μαθαίνεις.Τουλάχιστον αν το αγαπήσεις θα το κάνεις και καλά.
Πάντως στην Αμερική είναι καινούρια μόδα να μην σπουδάζουν τίποτα και να μπαίνουν κατευθείαν στην δουλειά για την επαγγελματική εμπειρία,η οποία χρησιμεύει τα μάλα στην Αμερική(εκτός κι αν έχει να κάνει με ιατρική το οποίο το σπουδάζεις θέλεις δεν θέλεις).
Τέλος,εάν ακολουθήσεις τον δρόμο του μεταπτυχιακού θέλω να σου πω ότι όταν πήρα το δίπλωμά μου στα χέρια ένιωσα τόσο μα τόσο υπερήφανη!Εσύ αποφασίζεις...

Petros είπε...

Ασε ρε griz τι δουλεια πλακα κανεις?Οσο πιο πισω παει η αρχη της "ενηλικης" ζωης τοσο το καλυτερο.Εγω συγκεκριμενα μπορω με το πτυχιο να πιασω αμεσως δουλεια με υπερκαλα χρηματα αλλα θα παω και ενα χρονακο εξω για την εμπειρια και μονο!Ελλαδα μεταπτυχιακο δε θα εκανα δε βλεπω τον λογο.Οχι οτι δεν ειναι καλα αλλα οπως σου ειπα και δουλεια και καλα λεφτα βρισκω οποτε ειναι περιττο.Να μη παμε και ενα χρονο στα Λονδινα?

Griz είπε...

@valisia μου εδώ όμως δεν είναι μόδα να δουλεύεις απευθείας, υπάρχουν τα κατάλοιπα των δύσκολων εποχών των γονέων- γιαγιάδων μας και η κοινωνία θέλει να μας βλέπει με 7 πτυχία στο χέρι. Να που οι Αμερικάνοι είναι και σε κάτι λογικοί..! thnx που μου πες τη γνώμη σου , είναι σημαντικό για μένα όπως καταλαβαίνεις στη φάση που βρίσκομαι!

Griz είπε...

@petro μου εσύ θες να φύγεις ούτως ή άλλως φαντάζομαι γιατί δεν έφυγες από την πόλη που μεγάλωσες και χρειάζεσαι να νιώσεις περισσότερο τη φοιτητική ζωή , και σαν άνδρας που είσαι ακόμα περισσότερο το χρειάζεσαι!
Και γω το σκέφτομαι αυτό με την παράταση της "ενήλικης ζωής".. :P
Ούτε εγώ βλέπω το λόγο να πάω σε μια άλλη επαρχιακή πόλη, ή εδώ που είμαι θα καθόμουν για μεταπτυχιακό ή Αθήνα φαντάζομαι. Για εξωτερικό δεν ψήνομαι, πρέπει να αφήσω πολλά πίσω και δεν ξέρω αν μπορώ :/ ;p

tzonakos είπε...

Το να κάτσεις να σκεφτείς τι θα γίνει ειναι φυσιολογικό. Το ίδιο και μια περίοδος ασάφειας, ανασφάλειας.
Ομως να ξερεις οτι θα ακολουθήσει μια περίοδος πιο δημιοργική και θα βρεις ισως ενα μονοπάτι που δεν το χες σκεφτεί. Σίγουρα θα ναι κατι που θα σε ικανοποιεί σε ενα βαθμό.
Το τέλειο το βρήκαν πολύ λίγοι.
Πολυς κόσμος μαλιστα ασχολήθηκε με άλλο απο εκεινο που σκεφτόταν κάποτε.
Να χαμογελάς και θα βρεις την άκρη :)

Griz είπε...

@tzonako μου :D , κάνει αυτό? μ'αρέσει που παίρνω αισιόδοξες νότες , thanx!!

tzonakos είπε...

Κι άλλο, κι άλλο χαμόγελο βάλε, βάλε, άντε :))))))))

Griz είπε...

@tzonako :D:D:D:D:DDDDDDD :))))))))))))))))))))))))))))) νομίζω καλύτερα έτσι!!! :)))))))