Παρασκευή 30 Μαΐου 2008

TViola!


Τις τελευταίες ημέρες λοιπόν, ενώ από τη μία έβγαινα αρκετά έξω από το σπίτι για διάφορους λόγους που προέκυπταν, από την άλλη έκατσα και αρκετά σπίτι και άφηνα ανοιχτή την τηλεόραση πολλές φορές..
Έτσι, τα γεγονότα που σημάδεψαν τη ζωή μας (!!!!) έλαβαν χώρα με διαφορά 2 μόλις ημερών με αποτέλεσμα να μπλοκάρουν οι κουτσομπολίστικες εκπομπές εκείνες τις ημέρες.. Μιλάω για τη Eurovision το Σάββατο και τα καλλιστεία τηςΔευτέρας.
Το τι είδαν πάλι τα ματάκια μας...
Μετά από σχεδόν μία εβδομάδα μου έχουν μείνει στο εγκέφαλο καρφωμένα τα εξής παράδοξα:

Στη eurovision θεωρήσαμε ότι η Ελλάδα βγήκε νικήτρια επειδή στην αποστολή της Ρωσίας και της Ουκρανίας (πρώτη και δεύτερη θέση αντίστοιχα) συμμετείχαν ο έλληνας χορογράφος Φωκάς Ευαγγελινός και ένας έλληνας μακιγιέρ!!! Μόνο εγώ δε μπορώ να καταλάβω με ποιόν τρόπο κέρδισε η Ελλάδα όταν οι δύο αυτοί κύριοι αύξησαν τον τραπεζικό λογαριασμό τους με αυτές τις συνεργασίες και το κύρος στο χώρο τους στην Ευρώπη?? οέο?
Ε, το καλό της ιστορίας είναι ότι δεν έπεσαν να φάνε το κοριτσάκι (aka Καλομοίρα) και έμειναν όλες οι κατίνες της τηλεόρασης ευχαριστημένες με την τρίτη θέση.. όπως είπαν "πρώτη στις καρδιές τους" (καλέ μη, θα συγκινηθώ :p )

Ok, η Καλομοίρα έκανε μια αξιοπρεπέστατη εμφάνιση , sexy και χαριτωμένη αλλά θα συμφωνήσουμε όλοι ότι ήταν η πιο άφωνη. Όχι ότι μας νοιάζει και ιδιαίτερα κιόλας, αλλά είχε φωνάρες φέτος στο διαγωνισμό.. anyway. Η τσαχπινιά, το μπρίο και οι συμμαχίες (διότι και εμείς έχουμε συμμαχίες, εντάξει όχι ένα σωρό κρατίδια όπως η Ρωσία αλλά μια χαρά είμαστε!)

Βαθμούς στις γείτονες χώρες πάλι δεν έδωσε η Ελλάδα και όταν θα αρχίσουν να μας γράφουν (βλέπε Αλβανία) και δε θα παίρνουμε ούτε ένα πόντο να μην αναρωτιέται κανείς!

Σχετικά με τα τραγούδια θα την πω την αμαρτία μου. Μου άρεσε το τραγουδάκι της Βοσνίας-Ερζεγοβίνης, εκέινο με τις μπουγάδες. Όχι δεν το βρήκα Kitsch! (Kitsch βρήκα εκείνο με τους πειρατές της Λετονίας παρόλο που ήταν χαρούμενο τραγουδάκι). Μου άρεσε και το ροκάκι της Τουρκίας και το Qele qele της Αρμενίας.. αλλά και το reggae της Ισπανίας! Εσάς ποια τραγούδια σας άρεσαν??
O Rodolpho με το chiki chiki του... !

Και πριν κλείσω θα ήθελα να αναφέρω το άλλο παράδοξο.. εχμ.. επίσης μόνο εγώ βρίσκω ηλίθιες τις ερωτήσεις στα καλλιστεία? Μα "τι χρώμα να είχε η θάλασσα αν δεν ήταν μπλε?"
Εγώ θα του λεγα "αν θα μπορούσα τον κόσμο να άλλαζα, θα ξαναέβαφα γαλάζια τη θάλασσα..! " (δεν το πα εγώ πρώτη, ο Φίλιππος Πλιάτσικας στο τραγούδι του το είπε!) Θα μας τρελάνουν τελείως!! (άσε που η Miss Young παίζει να ήταν από τις χειρότερες, οι άλλες κοπελίτσες ήταν πολύ πιο όμορφες!)
Λίγες στιγμές μετά ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης ρωτούσε μια άμοιρη κοπελίτσα τι θα έκανε αν πήγαινε σε διαγωνισμό ομορφιάς και έβλεπε εκεί την κοπέλα από το Fyrom αλλά με το όνομα Μακεδονία. Μα τι να έκανε? Αυτό είναι θέμα ΔΙΚΟ ΤΟΥ να το λύσει και της κυβέρνησης.
Αλλά έπρεπε να κερδίσει τις εντυπώσεις ο δήμαρχος και το κατάφερε (για τους αδαείς μόνο, οι σκεπτόμενοι θέλω να πιστεύω δεν ψάρωσαν).

Αυτές τις ημέρες παρακολουθούμε για άλλη μια φορά τις αδικημένες των καλλιστείων στα κανάλια.. (και τις μανάδες αλλά και τις γιαγιάδες τους φέτος, καινοτομούμε κάθε χρόνο όλο και πιο trash!)

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Χμμμ... Εμένα πάλι οι μπουγάδες μου φάνηκαν λίγο creepy... Καλύτερη -πιστεύω- ήταν η Αρμενία :)

Vrakas Kostas είπε...

Βρε τι χανω!
Τι κριμα που δεν θελω να βλεπω γενικα τηλεοραση και ποσο μαλλον Ελληνικη!
Δεν μου στελνεις κανα DVD με απασπασματα για να μορφωθω βρε Griz/ουλα μ;!!!
Καλο μηνα μικρο μου!χχχ!

Griz είπε...

@uncle scrooge συμφωνούμε για την αρμενία!

@vraka kosta μου, εεεε.. χάνεις χάνεις! Φαντάζομαι η δικιά σας τηλεόραση τόσο χαμηλά δε θα χει πέσει, έλεος! Έχουμε τα πρωτεία παντού οι Έλληνες!
Καλό μήναα!

lovething είπε...

come qele, move qele!
Τρελαθήκαμε με τη eurovision και φετος γιατί θέλουμε και πάντα να κερδίζουμε!!! Η ερώτηση των καλλιστείων με τη θάλασσα ήταν όλα τα λεφτά! Δηλαδή ποιος τη σκέφτηκε! Έτσι είδαν αν μπορούν οι μελλοντικές star να μιλήσουν! Και την ιστορία με τις αδικημένες που την βάζεις? Σκοτώνονται για 5' λεπτά δημοσιότητας! Με στυλ πάντα όμως!

Griz είπε...

Σκοτώνονται με το μαλλί στην τρίχα Lovething :P
Χτες μου είπαν ότι στο εξωτερικό τους κάνουν πολιτικές ερωτήσεις στα καλλιστεία, δεν ξέρω αν ισχύει!

Come qele move qeleeeeee! :P