Τετάρτη 18 Ιουνίου 2008

Πώς βλέπουν οι άνδρες τις γυναίκες

17 σχόλια:

tzonakos είπε...

Xαχαχαχα ! Καλό !
Εσυ το έφτιαξες ; Μπράβο.

Ξέραμε οτι ειστε επικίνδυνες και τωρα και επίσημα :Ρ

βασίλης είπε...

Πολύ καλό χεχε!.... Εμπλουτισμένο ουράνιο οι γυναίκες (?) :)

Petros είπε...

απεμπλουτισμενο λεγεται..

Griz είπε...

@tzonako, δεν το έφτιαξα εγώ! είναι όντως καλό πάντως, παρόλο που μας θάβει λίγο!

@βασίλη :D :D

@petro μόνο αυτό έχεις να πεις? :P

tzonakos είπε...

Tότε θα έπρεπε να αναφέρεις την πηγή ;

Griz είπε...

@tzonako! LoL! εεε δεν την ξέρω, από Pc μου το δωσαν, ελπίζω να μη με παρεξηγήσει η πηγή :P μη μου κάνεις μήνυση σε παρακαλώ! ;)

tzonakos είπε...

Καλά, οκ συγχωρείσαι επειδή σε συμπαθώ :)

Griz είπε...

xaaxaxxaxa! να σαι καλά ! Αμοιβαία τα αισθήματα :P

Vrakas Kostas είπε...

Δεν το βρηκα καλο.
Αυτος/η που το εφτιαξε,ενω ειχε μια καλη ιδεα,βαρεθηκε,και την αχρηστεψε με κατι προχειρο.
Θα μου πεις,γουστα ειναι αυτα.
Υγ Δεν σκεφτηκε να μας πει,ποτε και με ποια επαφη,αυτη η "υλη"...εκρηγνυται;)
Καλησπερα μικρουλα μ!
Φιλακια!

Nefelli είπε...

........

Η σιωπή μου, προς απάντηση της πηγής.

Έθεσα σε εφαρμογή τη 2η, φυσική μου ιδιότητα.

:-PPP

ok, ok, το ομολογώ... είναι πολύ καλό.

Φιλί γλυκό και καλό σ/κ

BUTTERFLY είπε...

Ωραιο, πλακα εχει!

Griz είπε...

@vraka kosta loooool! χαχαχα! είναι κι αυτό μια άποψη! kisses!!

@nefelli άψογη! Κι εγώ θέτω συχνά σε εφαρμογή πολλές ιδιότητες !

Ταχυδρόμος! είπε...

Πολύ πετυχημένο!

seniorita είπε...

καλό!η πηγή θα είναι σίγουρα γένους αρσενικού...

Griz είπε...

@butterfly μου :DD kissES!

@ταχυδρόμε πραγματικά πετυχημένο! Αλλά άνδρας είσαι, είναι δυνατόν να μη σου άρεσε? :P

@seniorita welcome! :D

Constantinos είπε...

Λολ! Φαντάσου να σας πλησιάζαμε με τίποτα στολές για ραδιενεργά υλικά...

Ωραίο ήταν!

Griz είπε...

@constantine.. πραγματικά θα έπρεπε.. !! για σκέψου το.. είμαστε επικίνδυνες!!