Κυριακή 8 Ιουνίου 2008

Διαδώστε το επειγόντως! Μποϋκοτάζ στο γάλα για μία εβδομάδα, επιτέλους!

18 ενώσεις καταναλωτών δημιούργησαν τρόπο αντιμετώπισης της ακρίβειας στο γάλα:
Πατήστε πάνω στην εικόνα για να τη δείτε καλύτερα ..

Από 9 έως 14 (Δευτέρα με Σάββατο) Ιουνίου ας μην πάρει κανείς γάλα (φρέσκο ή παστεριωμένο) που στοιχίζει πάνω από 1 ευρώ. Ουσιαστικά μην πάρετε γάλα γιατί όλα στοιχίζουν πάνω από 1 ευρώ πλέον. Δεν πιστεύω να έχετε πρόβλημα , θα ζήσετε μια εβδομάδα χωρίς γάλα, αντίθετα , οι εταιρείες γάλακτος θα έχουν τεράστια προβλήματα με όλες τις συσκευασίες που θα πρέπει να πετάξουν. Ωραία γκρινιάζουμε αλλά για να δούμε τώρα που μπορούμε να κάνουμε κάτι, θα το κάνουμε σωστα? Ή θα πούμε για άλλη μια φορά "ας το κάνουν οι άλλοι"?
Εγώ πάντως δε σκοπεύω να πάρω γάλα, αν και τον τελευταίο καιρό είχα αρχίσει να παίρνω σε τακτική βάση γιατί ξεκίνησα να τρώω πρωινό επιτέλους. Με ενοχλεί η ακρίβεια. Θα το αντικαταστήσω με ένα κουλούρι το πρωί ή φρυγανιές με μέλι. Σιγά το πράγμα.

9 σχόλια:

maya h melissa είπε...

ΟΚ να το κάνουμε και να μην αγοράσουμε γάλατα. Σκέψου όμως λίγο και το άλλο, όπως και να χει τα γάλατα αυτά εμείς θα τα πιούμε στο τέλος. Σωστά; Ληγμένα ξεληγμένα θα τα καταπιούμε...
Δες μια παλιότερη ανάρτησή μου...
http://mayamelissa.blogspot.com/2007/12/blog-post_7974.html

Και ξαναλέω πως ΝΑΙ σε υποστηρίζω και να μην πάρουμε γάλατα, αλλά...αλλά...

Nefelli είπε...

Γεια σας κορίτσια.
Κι εγώ στηρίζω το μποϊκοτάζ του γάλακτος ενεργά.
ΔΕΝ θα αγοράσω γάλα από τις 9 ως 14 Ιουνίου.
ΝΑΙ, μπορώ ν' αντέξω χωρίς αυτό, προκειμένου να έχει αποτέλεσμα αυτή η εκστρατεία.
Δεν έχω πιει ποτέ καφέ χωρίς γάλα, αλλά θα το αντέξω αφού είναι για καλό σκοπό.
Φιλί γλυκό και καλή συνέχεια...

Griz είπε...

Δυστυχώς πήγα σήμερα στο σούπερ μάρκετ και είδα να παίρνουνε γάλα όπως είναι φυσικό. Δεν καταλαβαίνω πώς θα έπρεπε να το ήξερε η κυρία που ψώνιζε γάλα το θέμα του μπουκοτάζ. Τα ΜΜΕ από όσο ξέρω - μπορεί να κάνω και λάθος- δεν πρόβαλλαν το θέμα. Διαφημίσεις από τις ενώσεις καταναλωτών δεν είδα στην τηλεόραση και ούτε έξω από το σούπερ μάρκετ είδα αντιπροσώπους της ένωσης καταναλωτών (η πόλη μου συμμετέχει στο μπουκοτάζ υποτίθεται). Όπως είπα και αλλού, δε νομίζω ότι θα κάνουμε μεγάλη ζημιά αλλά ακόμα και 100 κουτιά να πετάξουν καλά θα ναι, τι να πω..

Griz είπε...

@maya μου δε φαίνεται καλά η παλιότερη ανάρτησή σου . :/ Λες να αλλάξουν τα κουτιά και να κρατήσουν το ίδιο γάλα? Δε θα μυρίζει?

Griz είπε...

@nefeli μου φιλάκια πολλά , ελπίζω να το προβάλλουν τα ΜΜΕ και να χει αποτέλεσμα..

KitsosMitsos είπε...

Συμφωνώ και επαυξάνω.
Γιατί η δύναμη είναι στα χέρια μας!
Κάθε μέρα αγοράζοντας, ψηφίζουμε.
Την καλησπέρα μου.

lovething είπε...

Εγώ δεν αγόρασα σήμερα γάλα (αλλά είχα, να μη το πιω ούτε αυτό???) Πλακίτσα! Είναι το λεγόμενο καρτελ του γάλακτος αυτό. Που ανέβηκε ξαφνικά η τιμή. Ναι συμφωνώ πως πρέπει να γίνει κάτι αν και δεν έχω στο νου μου κάποιο προϊόν του οποίου η τιμη να κατέβηκε ποτέ. Μακάρι να γίνει γιατί δε ξέρουμε και τι ποιότητας γάλα πίνουμε για να το πληρώνουμε και τόσο ακριβά. Πάντως στην επαρχία τα γάλατα είναι καλύτερα νομίζω, από τοπικούς παραγωγούς δηλαδή.

maya h melissa είπε...

Τι να μυρίσει καλέ;; Τα επεξεργάζονται αφού! Γιατί τα παγωτά με τι τα φτιάχνουν έχεις την εντύπωση;; Με φρέσκο γαλατάκι που μόλις το άρμεξαν από την αγελαδίτσα ελευθέρας βοσκής; Ολα τα ληγμένα εν τέλη τα καταναλώνουμε καλή μου! Σου μιλάω εγώ πυ το έχω ψάξει διεξοδικά το θέμα λόγω προβλημάτων που έχω... Ασε το τι τρώμε δε λέγεται! Πόσο μάλλον σε σχέση με προϊόντα που περιέχουν γάλα. Πάντως εγώ θα μποϋκοτάρω το γάλα...Νο προμπλέμο!!

Griz είπε...

@maya τιιιιι?
Δεν είχα ιδέα για τα παγωτά και το ληγμένο γάλα!!!! Ανοίξτε μου τα μάτια σας παρακαλώ! Να σαι καλά μελισσούλα!
[Στον Ευαγγελάτο το είπε κανείς ? Δεν ξέρω αν έχει κάνει τέτοια εκπομπή! ]