Δευτέρα 26 Μαΐου 2008

Η συνωμοσία του ραδιοφώνου

Το post αυτό είναι μια καταγγελία και μια συγκλονιστική αποκάλυψη!!! Έχει κανεις άλλος εκτός από εμένα παρατηρήσει πως όταν πατάς το power για να ανοίξεις το ραδιόφωνο ο σταθμός που θα πετύχεις (και θα έχεις αφήσει από την τελευταία φορά που άκουγες) θα παίζει τραγούδι που θα ταιριάζει γάντι στη διάθεση σου? Σαν το κουμπάκι να έχει κάποιον αισθητήρα και να μεταδίδει κύματα στη κονσόλα του σταθμού (ή στον υπολογιστή με την playlist) και αυτομάτως να παίζει το τραγούδι που ταιριάζει στην ψυχολογία σου! Εμένα μου συμβαίνει συνεχώς! Έτσι ενώ όλη μέρα τραγουδούσα come qele, move qele.,qe-qe-qe-qeleeeeeee..η βραδυνή κατάθλιψη χτύπησε την πόρτα...πατάω κι εγώ το power και....

Hello...I'm feeling so alone. My heart is like a stone. I feel like I am the only one with a broken heart. Hello. Is anybody home. I've been hanging by the phone.I wonder if I'm the only one with a broken heart...

Και μετά από λίγο....


Let me take you far away...You’d like a holiday
....

Και για finale...

Dance me to your beauty with a burning violin...Dance me through tha panic 'till I'm gathered safely in...Lift me like an olive branch and be my homeward dove...dance me to the end of love

Τα πρώτα δύο ήταν σα να ήρθε κάποιος με σπαθί σαμουράι και ενώ φαινόταν απειλιτικός μου έκανε μια μαχαιριά και μετά όταν έπαιξε το τρίτο ήρθε και μου κόλλησε ένα χρωματιστό χαζαπλάστ από πάνω...

Καταγγέλω λοιπόν τη συνωμοσία του ραδιοφώνου που το έχουν καταλάβει παράξενα ξωτικά και όταν είσαι ανεβασμένος θα ανοίξεις και θα παίζει ακόμα beggin' ξεχασμένο από το χειμώνα ενώ όταν είσαι χάλια θα παίζει μπαλάντα με στίχους για ερωτοχτυπημένους...

6 σχόλια:

Griz είπε...

μμμμ .. ξέρεις τι νομίζω? Επειδή σε όλους μας εχει τύχει!
Το βράδυ μας πιάνει πιο μελαγχολική διάθεση από ότι την ημέρα φυσικά και τότε είναι και η ώρα που βάζουν μπαλάντες τα ραδιόφωνα ούτως ή άλλως..
επίσης, το ότι πέτυχες μία σειρά από μπαλάντες δε σημαίνει τπτ παραπάνω από το ότι πέτυχες μια εκπομπή με μπαλάντες! :p

και επειδή ακούγομαι μηδενίστρια και δεν είμαι, προτείνω να σπάσουμε τα ραδιόφωνα! Ή έστω να μην τα βάζουμε να παίζουν το βράδυ γιατί .. σκούρα τα πράγματα..!
Ωραία τραγούδια πέτυχες πάντως!

είναι συγκλονιστικό πώς το ίδιο τραγούδι όταν είσαι καλά δεν είναι τίποτα άλλο παρά ένα ωραίο ταγούδι ενώ όταν ζεις μια κατάσταση παρόμοια με του τραγουδιού είσαι να πεθαίνεις και να χτυπιέσαι στα πατώματα.. πραγματικά περίεργο συναίσθημα..!

Petros είπε...

Εμενα μου εχει κολησει αυτο της Ισπανιας στη Eurovision ( el chici cici etc)Τεσπα..!Ισχυει αυτο που λεει η griz.εγω γιατι οποτε εχω party διαθεση ψαχνω ψαχνω και ολο σε κλαψιαρικα πεφτω?
Α και να μη ξεχασω..Μα ρε lovething holiday?Μα holiday?με προκαλεις.....

black fairy είπε...

Κάτι ανάλογο έχω την αίσθηση ότι γίνεται και με τον υπολογιστή, αλλά μάλλον κάπως ανάποδα... Δεν είσαι μια μέρα καλά, βαριέσαι να διαλέγεις μουσική, βάζεις 100000 κομμάτια να παίζουν στην τύχη κ εκείνος θα "διαλέγει" μόνο αυτά που σε κάνουν χειρότερα... πουστιές...

Ανώνυμος είπε...

Α, ρε lovething μου, δεν φταίνε οι σταθμοί, αλλά η διάθεσή σου που είναι χαλασμένη...

Πιστεύω ότι εμείς καθορίζουμε τι ακούμε...

griz, εμένα δεν μου χει συμβεί ποτέ αυτό "τυχαία"... Όταν θέλω να ακούσω μπαλάντες, βάζω Love Radio. Όταν θέλω να ακούσω έντεχνο, βάζω Δίεση. Όταν θέλω να ακούσω κάτι άλλο, βάζω τον ανάλογο σταθμό.

Περίπου το ίδιο πάει και σε σένα Petro κολλητέ... Στην εποχή των ψηφιακών ραδιοφώνων δεν "πέφτεις", αλλά "επιλέγεις"... Υπάρχουν και τα Internet Radios που παίζουν συγκεκριμένες κατηγορίες μουσικής. Π.χ. σε ένα σταθμό που παίζει dance, δεν θα ακούσεις μπαλάντα...

Τέλος, fairy, ο υπολογιστής δεν σκέφτεται. Υπολογίζει. Βασιζόμενος σε έναν αλγόριθμο παίζει ΣΧΕΔΟΝ τυχαία ότι του βάλεις να παίξει. Αν έχεις βάλει, επομένως, τραγούδια που σε κάνουν να πέφτεις στα πατώματα, έχουν τις ίδιες πιθανότητες με κάθε άλλο τραγούδι της λίστας να τα παίξει (και πολλές φορές λόγω του αλγορίθμου που προανέφερα και περισσότερες από μια φορές)...

Με λίγα λόγια, my friendz, τίποτα δεν είναι τυχαίο...

Όναρ είπε...

Σε όλους μας συμβαίνουν παράξενα ή μη πράγματα..σημασία έχει τί κάνεις μ' αυτά και πόσο σημασία τους δίνεις..Καλησπέρες φιλικές..

lovething είπε...

@griz
σίγουρα το έχουν μελετήσει το πράγμα και βάζουν μελαγχολικά κομμάτια το βράδυ... σε μένα πιάνει... είμαι θύμα της συνωμοσίας του ραδιοφώνου!

@petros
στην πραγματικότητα πιστεύω πως είσαι φανατικός κρυφός θαυμαστής των Scorpions (μα έχεις πάει και στη συναυλία τους δήηηηηθεν για να συνοδεύσεις το μικρό ξάδερφο!!!!!)! Και το αγαπημένο σου τραγούδι είναι το let me take yoy far awaaaay, you 'd like A hooooliiiiidaaaaaay

κατά τα άλλα είσαι κουκουρούκου και τραγουδάς :
Uno: el brikindans
Dos: el crusai'to
Tres: el maiquelyason
Cuatro: el robocop

@black fairy
κι εγώ πιστεύω πως ο υπολογιστής καταλαβαίνει τη διάθεση μου!!!!! χαίρομαι που υπάρχουν και άλλοι....

@pure evil
όοοοοοοοοοοοοοοοοοχι όλα είναι μέρος της συνωμοσίας! :pp πετυχαίνεις το δακρύβρεχτο κομμάτι και δε το αλλάζεις να βάλεις....Y el chiki chiki se baila asi'...(δες τραγούδι που τραγουδάει ο πέτρος!!!!!!)

@όναρ
παράξενα μα αληθινά... δε μπορείς να τα αγνοείς πάντα. Καλησπέρα