Δευτέρα 19 Μαΐου 2008

Why Griz?

Μετά από πρόσκληση της πεταλουδίτσας μου( ευχαριστώ!) -και εφόσον δε χρειάζεται σκάνερ - ας θυμηθώ γιατί διάλεξα αυτό το nickname...

Το χρησιμοποιώ εδώ και πολλά χρόνια (9 περίπου? ) γενικά στο διαδίκτυο (chat, forum κλπ) και αρχικά η μορφή του ήταν grizzly..
Η επιλογή αυτή δεν ήταν τυχαία, παρέπεμπε στο χρώμα γκρι , που ήταν αγαπημένο μου εκείνη την περίοδο .. πώς πολλοί έφηβοι περνάνε τη φάση του μαύρου? Ε, εγώ πέρασα τη φάση του γκρι, σε ρούχα, κασετίνες, τσάντες και τα συναφή σχολικά αντικείμενα και ενδυμασία. Grizzly σημαίνει γκρίζος. Βέβαια, δεν ξέρω τι θα έλεγε ένας ψυχίατρος για την επιλογή του γκρι, είναι πιο μελαγχολικό από το μαύρο? Περιέχει και μηνύματα αισιοδοξίας επειδή είναι το ουδέτερο χρώμα? Ούτε μαύρο ούτε άσπρο? Δεν είμαι ειδικός, δεν ξέρω! Πιθανότατα τίποτα από όλα αυτά!
Παρόλαυτά όμως grizzly είναι και η ράτσα μιας αρκούδας - ναι, της γνωστής grizzly!- (και όνομα ομάδας στο NBA ! ) και επειδή ο κόσμος συγχιζόταν και θεωρούσε ότι το ψευδώνυμο επελέχθη από το ζωικό βασίλειο .. απλά το έκοψα και έμεινε το Griz!! So simple!

Δυστυχώς παραμένει το εξής πρόβλημα: ότι δε φαίνεται το φύλο από το ψευδώνυμο.
Πάντως δε θα ξεχάσω μια συνάντηση κάποτε, πριν πολλά χρόνια, με ένα παιδί που περίμενε να δει μια γεματούλα κοπέλα (εφόσον πίστευε ότι το nick προέρχεται από την αρκούδα) και αντίκρυσε μια πιο μικροκαμωμένη κοπέλα!..Ακόμα θυμάμαι την έκπληξή του!

Πλέον το γκρι δεν είναι το αγαπημένο μου χρώμα, πιστεύω ότι ίσως δεν είναι καν χρώμα, τόσο ουδέτερο που είναι! Αλλά εξακολουθεί να μ'αρέσει και το ψευδώνυμο να με έχει σημαδέψει γενικότερα..! Όπως πολλούς από εσάς φαντάζομαι , το ψευδώνυμό σας , σας έχει "σημαδέψει"!
Φέτος ήμουν και της μόδας εξάλλου, γκρι γαρ..!

Προσκαλώ με τη σειρά μου τον Pure evil και όποιον άλλο επισκέπτεται το blog μας :D

9 σχόλια:

BUTTERFLY είπε...

Σ' ευχαριστω που επαιξες. Ωστε γκρι φαση ε; Εγω, ακομα κι οταν εχω τις μαυρες μου, λατρευω τα ζωντανα χρωματα και κυριως ασπρο, ροζ, θαλασσι!

Ανώνυμος είπε...

Challenge accepted, αν και τα έχουμε συζητήσει επί προσωπικού, και ξέρεις το λόγο...

Όναρ είπε...

Όλοι περάσαμε διάφορες χρωματικές φάσεις αλλά δεν είχα γνωρίζει κανέναν στη "γκρι φάση"..άσε που νόμιζα ότι το nick προερχόταν απ' το ομώνυμο έργο..Καληνύχτες άσχετες..

Ανώνυμος είπε...

Αυτό δεν γράφεται "GREASE", από την λιγδιάρα μπριγιαντίνη που βάζανε στα μαλλιά τους?

Griz είπε...

@butterfly πλέον μου αρέσει το πορτοκαλί, το ροζ, το βυσσινί κ.α. θερμά κυρίως χρώματα! Αλλά όλοι οι έφηβοι φορούσαν σκούρα χρώματα!!

@pure evil merci!
Ααα και έψαχνα να βρω ποια ταινία "griz" , δε σκέφτηκα το grease (Ναι έτσι γράφεται, όχι δεν ξέρω γιατί!)

@όναρ είμαι μοναδική, το ξέρω! :P

Vrakas Kostas είπε...

Αγαπητη μου Griz/ουλα μ,το δικο μου kostas vrakas,ειναι nick απο το Κosta Schneider!
Το πηρα πριν 10 περιπου χρονια,οταν ειδα σε μια φωτογραφια τον μακαριτη παπου μου τον βρακοφορο,λογω καταγωγης!
Τοτε εγραφα ακομη Γερμανικα!
Εισαι η πρωτη που το μαθαινεις!
Μουατς μουτς μικρουλα μ!

Ανώνυμος είπε...

Δεν ήταν ερώτηση, και δεν απευθυνόταν σε σένα... Πήγαινε προς Όναρ...

Κακία ήταν...

Όναρ είπε...

Βρε παιδιά ξέρω το σωστό spelling..απλά θεώρησα ότι ήταν ένας πιο απλός τρόπος για να το γράψεις και να το χρησιμοποιήσεις ως nick..Καλησπέρες κουρασμένες..

Griz είπε...

@vraka kosta νόμιζα ότι ήταν επίθετο το δικό σου! χαίρομαι που το μαθαίνω πρώτη!! :*

@pure evil ok :P

@όναρ εγώ να δεις κουρασμένες καλημέρες!...