Τρίτη 20 Μαΐου 2008

Lovething - A story of a nickname

Η ιστορία αυτού του αξιαγάπητου ψευδωνύμου ξεκινάει πριν 6,5 χρόνια περίπου, δηλαδή το Δεκέμβρη του 2002, όταν η griz (είχε και το πρόθεμα -ly τότε, grizz-ly) με μύησε στον κόσμο του irc. Το διάλεξα από το ομώνυμο κομμάτι του κιθαρίστα Joe Satriani με τον οποίο είχα κολλήσει εκείνη την περίοδο. Ο τίτλος ήταν love thing κι εγώ το έκανα ένα ενιαίο όνομα. Συμπτωματικά το επόμενο καλοκαίρι βγήκε και μια διαφήμιση του cornetto (ναι του παγωτού) που έλεγε στο τέλος "cornetto....it's a love thing", με αποτέλεσμα να νομίζουν αρκετοί πως το διάλεξα από εκεί. Πάντως είναι ένα nick που με έχει χαρακτηρίσει και δύσκολα θα μπορούσα να το αλλάξω. Αν διάλεγα άλλο nickname θα κατασκεύαζα μια λέξη-όνομα νομίζω.

Με αφορμή το παρών post έχω να πω και δυο λόγια για ποιο λόγο απέχω αυτήν την περίοδο. Ο πρώτος είναι πως ενώ έχω αρκετά πράγματα να πω έχω ένα πρόβλημα εξωτερίκευσης όλων αυτών. Περνάω δηλαδή μια κρίση σχετικά με το τι θέλω να γράψω. Και ο δεύτερος είναι πως το κεφάλι μου έχει γίνει καζάνι από την πραγματική ανάλυση. Πιστεύω πάντως πως σύντομα θα παραθέσω ξανά τις σκέψεις μου!

Υ.Γ. Πολύ γέλασα λατρεμένη μικρή griz-ούλα όταν διάβασα πως διάλεξες το nick πριν 9 χρόνια!!! Δε φρίκαρες όταν συνειδητοποίησες πως έχεις αναμνήσεις από πριν 9 χρόνια????? :ppppp


5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ελα ρε, γιατί το περιορίζεις σε "εκείνη τη περίοδο"; Ο Joe είναι μοναδικός... Μακάρι να 'σκαγε μύτη συναυλία G3... θα σε πήγαινα με το ζόρι!

Αυτό με το παγωτό το είχα ξεχάσει, αλλά μιας και μου το θύμησες, μπορώ να φέρω στο μυαλό μου πολλές φάσεις όπου ο Petros κι η αφεντιά μου σου πετάγαμε μπηχτές για παγωτά... ;p

(και ναι, 9 χρόνια για τη griz είναι αιώνας)

Όναρ είπε...

Το να "παίρνουμε" το χρόνο μας είναι πάντα μία σοφή λύση..Καληνύχτες εν αναμονή..

Ταχυδρόμος! είπε...

Οι παλιές οι αποφάσεις οι καλές..

Griz είπε...

xeeexe!!
δεν το είχα καταλάβει για τα 9 χρόνια , μέχρι που το διάβασα σε σένα! Είναι αλλιώς να στο λέει ο άλλος τελικά... σχεδόν 10 χρόνια δλδ?!?!?!! δεν παλεύεται να αναφέρεσαι σε μια δεκαετία πριν γενικά.. ουφ!

Ωραίο το nick σου, ω,ναι μ'αρέσει! Αγαπησιάρικο!

BUTTERFLY είπε...

Τοσο απλο λοιπον; Σ' ευχαριστω που επαιξες!