Πέμπτη 17 Απριλίου 2008

Συνέχεια στο.. τρίο! (άλλη περίπτωση)

Τώρα εγώ φταίω?
Εκεί που αναρωτιόμουν αν χωράει τρίτος στους δύο, το χτεσινό επεισόδιο των S1ngles ήρθε να μου δώσει τη δική του απάντηση και άποψη στο θέμα.
Συνοπτικά αυτό που περνούσε μέσα από το επεισόδιο - και το έλεγε ξεκάθαρα σε αρκετά σημεία-
ήταν ότι ένας άνθρωπος δε φτάνει να καλύψει τις συναισθηματικές ανάγκες μας (κυρίως των γυναικών) οπότε.. γιατί να μην έχουμε σχέση με παραπάνω από έναν ταυτόχρονα? Το γνωστό .. "τρίο" !
Όλα ξεκίνησαν όταν η πρωταγωνίστρια Λίλα ήταν ερωτευμένη με δύο άνδρες ταυτόχρονα και διατηρούσε δεσμό μαζί τους. Όταν αποκαλύφθηκαν όλα, επειδή δε μπορούσε να αποφασίσει ποιόν να κρατήσει , συζήτησε μαζί τους και κατέληξαν να προσπαθήσουν και οι τρεις.. μαζί.
Είναι ιδέα μου ή τα ισοπεδώνουμε όλα πλέον?
Προφανώς και μια γυναίκα θα ήθελε να είναι με παραπάνω από έναν άνδρα για να τις καλύψει όοοολες τις ανάγκες. Οι άνδρες έχουν όντως λιγότερες ανάγκες από τις γυναίκες.
Η γυναίκα θέλει τον άνδρα ευαίσθητο αλλά και δυναμικό , να την κάνει να γελάει αλλά να είναι και σοβαρός, να είναι επιτυχημένος, ευγενικός, άγριος αλλά συνάμα και τρυφερός κλπ κλπ.. η λίστα δεν τελειώνει. Ε , δε γίνεται να τα βρούμε σε έναν άνθρωπο. Οπότε , ναι, αν το καλοσκεφτείς λειτουργεί το μοντέλο που πήγε να περάσει η νεανική σειρά του Mega.
Αλλά μήπως είναι λίγο ακραίο αυτό? Τη σειρά τη βλέπουν και μικρά παιδιά...
Στη σειρά έλεγε "και ποιός μου ορίζει τι είναι σωστό και τι όχι? Σωστό είναι αυτό που με κάνει ευτυχισμένη" .

Δεν ξέρω τελικά ποιος ορίζει το σωστό και ποιος όχι.

10 σχόλια:

Petros είπε...

Δλδ εσυ θα ηθελες εναν αντρα που δεν εχει προβλημα να σε μοιραζεται? (οχι αν καταλαβαινω απο το υφος σου απλα χρησιμοποιω β προσωπο γενικοτητας).Εμενα αν μου ελεγε καμια τπτ τετοιο δε ξερω τι θα εκανα...(δλδ αν θα την εβριζα η θα τη πλακωνα στις μπουφλες).Μη το κανουμε και woodstock!!!!Υπαρχουν και θεματα υγειηνης!Για να το θεσω κομψα εγω δε θα ακουμπαγα το κανελονι μου στο πιατο που λιγο πριν ο αλλος ετρωγε τα γεμιστά του!

Griz είπε...

@petroo
Κοίτα, εγώ προσωπικά δε νομίζω, αλλά θέμα υγιεινής γιατί να υπάρχει?ΑΦού αυτοί οι 3 που θα χαν "σχέση" ή όπως και να το λένε, θα ήταν μαζί. Δε θα πήγαιναν με άλλους, άρα..!
Καλά αυτό με το κανελλόνι έγραψε!!

kanataki είπε...

ο λόγος που το τρίο είναι οικονομικό είναι προφανής

αν βαριέσαι να κάνεις σεξ τους βάζεις να κάνουν μεταξύ τους

υγ και γλυτώνεις και τη γκρίνια

υγ απλά πράματα

Vrakas Kostas είπε...

Θεε μου τι θα διαβασω ακομα εδω μεσα!!!Τι θα δουν τα ματακια μου!
Μια φιλενας ειχα κι εγω στα αγαπημενα μου,κι αυτη μου την επεσε σαν συμβουλατορας στο αθωο μου μωρακι την Griz/ουλα μ!
Ντροπη Χριστινα!Ντραπου σου λεω!

Constantinos είπε...

Μόνο ΕΓΩ έχω μείνει μονογαμικός!?

Δεν λέω, live and let live, ας κάνει ο καθένας όπως επιθυμεί, αλλά μου φαίνεται πιο δυνατό να είσαι συγκεντρωμένος σε ένα άτομο παρά σε πολλούς. Και πιο βαθύ, μου αρέσει το βάθος σε μια σχέση
...
...
Συγνώμη κυρίες μου, αλλά είστε ΠΟΛΥ δύσκολες για να σας έχω multitasking :P

Griz είπε...

ioyyy!
@kanataki μου
να κάνουν μεταξύ τους? νταξει ,είπαμε, χαχαχα! Και γιατί να βαριέται μια γυναίκα να κάνει? Ευχαρίστησις :PP

@vraka kosta
Κωστή μ, πάνε να με διαφθείρουν! χιχι! Βράχος εγώ όμως! :*

@constantine,
δεν έχεις μείνει μόνο εσύ μονογαμικός,μην ανησυχείς. Απλώς είναι γεγονός ότι οι εποχές, οι αντιλήςψεις και τα ταμπού αλλάζουν!
dont worry!
Και εννοείται δε μπορεί ένας άνδρας να χειριστεί δυο γυναίκες, εδώ μία δε μπορεί καλά καλά!

Ταχυδρόμος! είπε...

Όπως τραγουδά ο αγαπημένος τραγουδιστής, "ευτυχία είναι αυτό που περιμένουμε να 'ρθει"..

Τώρα όσον αφορά το τί περνάει η τηλεόραση, ΓΑΜΑ ΤΑ με μεγάλα γράμματα. Ο κουμπάρος την κουμπάρα, ο γιος τη μητριά, η θεία τον ανιψιό, το τρίο κτλ. Δεν αρνούμαι ότι συμβαίνουν στην κοινωνία, αλλά είναι οι εξαιρέσεις και δεν έχω ανάγκη να τις βλέπω. Γι' αυτο και κλείνω την TV..

Griz είπε...

@ταχυδρόμος
σωστόοοος! πάντως κάποιοι θα επηρρεαστούν και γι'αυτό το συζητάμε :p

BUTTERFLY είπε...

Καλα δεν παιζεται η εποχη που ζουμε. Τεινει να βγει το φυσιολογικο αφυσικο και τουμπαλιν!
Πολλες φορες συζηταω για τις σχεσεις και λεω οτι δεν μπορω να λεω ψεμματα η οτι δεν γουσταρω απιστια και με κοιτανε καλα καλα και μου λενε,¨"μα καλα μεδ τον ιδιο αντρα συνεχεια; δεν ειναι φυσιολογικο, θα βαρεθεις!"
ΟΚ ανθρωποι ειμαστε και τιποτα δεν αποκλειεται, αλλα να σε κοιτανε σαν φρικιο επειδη εισαι υπερ της μονογαμικης σχεσης και της αφοσιωσης;;;;Ελεος!
Οσο για το οτι τα βλεπουν παιδακια...αστο καλυτερα! Απο το πρωι ως το βραδυ τα παιδακια ερχονται σε επαφη με προτυπα που προωθουν τη βια, τη λαμογια,τα μπινελικια, το χρημα, το σεξ, το σεξ και παλι το σεξ!!!!

BUTTERFLY είπε...

Εχεις προσκληση!