Κυριακή 30 Μαρτίου 2008

Αυτό το λες διασκέδαση?

Αυτό το πράγμα αδυνατώ να το καταλαβώ όσο κι αν προσπαθώ.
Προσπάθησα πολύ αλλά δε γίνεται τίποτα απολύτως.
Πρώτα απ'όλα το γεγονός ότι ΟΛΟΙ βγαίνουν μετά τις 12 για ποτό το βράδυ.
Κι ας μην έχουν να κάνουν τίποτα 9 με 12, κάθονται σπίτι και κοιτάνε την ώρα να περάσει για να πάει 12, 1 κ.ο.κ. , να είναι πια "ώρα για να βγουν" . Μην τους πει κανείς ότι βγαίνουν και με τα μωρά , νωρίς! Προτιμούν να βγουν 12-3 παρά 10.30- 1.30 το πολύ ώστε να σηκωθούν μια λογική ώρα το πρωί και να χαρούν λίγο την ημέρα τους. Όοοοχι, μαγκιά είναι να γυρνάς αργά και να ξυπνάς μεσημέρι ! Δεν το καταλαβαίνω , τι να κάνω?!

Έπειτα, είναι το άλλο. Χτες πάλι, αλλά και κάθε φορά που βγαίνω , το παρατηρώ.
Όλοι κάθονται στημένοι , σαν ξυλάγγουρα, επιδεικνύονας την ομορφάδα τους.
"Νυφοπάζαρο" είπε ένας φίλος μου για τις γυναίκες σε ένα μαγαζί πριν λίγες ημέρες διότι έτσι ήταν πραγματικά. Ήταν όλες στην τρίχα, κοκέτες, και κάθονταν αμίλητες , ακούνητες, αγέλαστες και έπιναν το ποτό τους και κάποιες κάπνιζαν. Αυτό. Και οι άνδρες περίπου έτσι. Και κοιτάνε τις γυναίκες. Αλλά δεν τους μιλάνε. Ε, δεν το λέω διασκέδαση εγώ! Είμαι σίγουρη ότι ούτε όλοι αυτοί το λένε. Δε μπορώ να πιστέψω ότι γυρνάνε και λένε "πέρασα καλά σήμερα". Εγώ, πάνω από 5' ακίνητη και αμίλητη [και πολλά είναι τα 5'! ] δεν κάθομαι! Θέλω να μιλάω, να γελάω , να χορεύω ή να κουνιέμαι έστω και λίγο ακούγοντας τη μουσική.. να περνάω καλά!

Μα τι έχει πάθει ο κόσμος πια? Γιατί δε διασκεδάζει?

19 σχόλια:

Petros είπε...

Καλα τα ωραρια που εχετε θεσμοθετησει εκει στην Ξανθη ειναι τρελα! Στην Αθηνα δεν ειμαστε ετσι..νταξει αμα πας σε κανα κλαμπ θα πας αργα αλλα για μενα το ποτακι στο μπαρ 10:30 με 1 ειναι ιδανικη ωρα και γενικα αμα δεις τι κινηση εξω οι περισσοτεροι συμφωνουν.Τωρα για το αλλο που λες..αυτα ειναι ανασφαλειες.Η εισαι ευχαριστημενος με τη ζωη σου και βγαινεις και με τα φιλαρακια να διασκεδασεις η βγαινεις για να "σε δουν".Βγαινουν απλα για να βγουν και να πουν οτι βγηκαν...Ανασφαλειες και ματαιοδοξιες!

Griz είπε...

@Petro μου σε όλες τις επαρχιακές πόλεις είναι έτσι τα ωράρια, επειδή το έχω συζητήσει το θέμα με τα παιδιά που δεν είναι από Αθήνα! Πριν τη 1 το βράδυ απλά δε βγαίνουν!
Συμφωνώ ναι, κάποια φορά που θα πας στο club ή στα μπουζούκια κλπ θα βγεις αργά , αλλά τις άλλες που πας για ποτάκι [ακόμα και τις καθημερινές) μπορείς να βγεις και πιο νωρίς! Μπορεί οι φοιτητές να μη δουλεύουν το πρωί και να πρέπει να ξυπνήσουν αλλά είναι αφύσικο!
Όπως τα λες!

Έλα όμως που δε βγαίνουν να διασκεδάσουν τελικά από ότι φαίνεται!

Ανώνυμος είπε...

Αν σε χαλάει, μη βγαίνεις!

Κάτσε σπίτι...

Ενεσούλα είπε...

Αυτός ο τρόπος διασκέδασης Γκριζούλα μου δεν είναι τωρινό φαινόμενο.
Δυστυχώς εμφανίστηκε στις αρχές της δεκαετίας του 90 και ακόμα καλά κρατεί!
Ο κόσμος στολίζεται, ντύνεται, αρωματίζεται και στήνεται.
See but don't touch.
Χωρίς φλερτ, χωρίς παρεούλα, χωρίς χαμόγελα.
Ναι έτσι είναι και στην Κρήτη, πριν τη 1 δε βγαίνουν οι νέοι.
Η γενιά μου, λίγο πριν τα 40 τα έχει σιχαθεί αυτά πια.
Επιλέγει παρεάκια, στα σπίτια ή σε ταβερνάκια.
Πολύ πιο χαλαρά και όμορφα.
φιλάκια και καλή εβδομάδα

BUTTERFLY είπε...

Κοριτσακι,εγω που εχω φιλους στα Τρικαλα, δεν κανουν ετσι, βγαινουν ο,τι ωρα κι αν τους κατσει.
Επισης, στην Κρητη εμεινα 1,5 χρονο και επισης τετοια κολληματα δεν ειδα.
Στην Αθηνα, υπαρχει το συνδρομο " Πυρετος το Σαββατοβραδο". Δηλαδη, πρεπει να βγουμε επειδη ειναι Σαββατο. Εγω απεχθανομαι την εξοδο σε πολυσυχναστα μερη το Σαββατο που δεν μπορεις να κουνηθεις και σε πατανε και για χορο ουτε λογος. Παντως με την παρεα μου οπου κι αν παμε χορευουμε και γενικα ολος ο κοσμος το κανει αυτο, δεν υπαρχει τοσο πολυ αυτο το στημενο μη μου απτου που λες.
Καλημερες!

δεσποιναριον είπε...

Ουπς τι δουλεια εχω εγω μεσα σ' αυτο το νεανικο χωρο; Διασκεδασε οπως σε ευχαριστει γκριζουλα μου και οτι ωρα σε ευχαριστει. Ειμαι σιγουρη οτι πολλα παιδια σκεφτονται σαν κι εσενα, και στην τελικη, σημασια εχει τι αποκομιζει καθενας απο την εξοδο του και ποσο γεματος γυρναει σπιτι. Φιλια και καλη βδομαδα.

mad2luv είπε...

αχ ποσες φορες τους παρακαλαω να βγουμε νωριτερα..και εγω η κακομοιρα δεν μπορω τα ξενυχτια..ειχαμε καποτε στην παρεα μια μαλακισμενη ψωναρα που μας αναγκαζε να βγαινουμε στις 2-για να κανουμε εισοδο ελεγε-και επειδη εγω ειμαι τζερτζελου και γουσταρω τις "ζημιες" αυτη στραβομουτσουνιαζε γιατι το επαιζε γκλαμουρια..γι αυτο τωρα κανει παρεα με τα σκυλια..χαχα...

lovething είπε...

Χαχαχαχα griz-ούλα! Τα ωράρια της πόλης σου ξέρεις πόσο με είχαν εκπλήξει όταν την πρωτοεπισκέφτηκα. Εντύπωση που δεν άλλαξε ως τώρα! Εμείς ξέρεις εδώ είμαστε του νωρίς. Βέβαια επειδή μένουμε και με γονείς όταν το σπίτι καθημερινά "ξυπνάει" στις 9 είναι δύσκολο εσύ να το αγνοείς και να κοιμάσαι κάθε μέρα μέχρι τη μια! Εγώ προσωπικά νιώθω πως έχω χάσει όλη τη μέρα!
Τώρα ως προς τη διασκέδαση... αυτό που λες παρατηρείται παντού. Αν δε βγεις για χαλαρό ποτάκι και κουβεντα αλλά για πιο club κατάσταση τι νόημα έχει να κάθεσαι σα στήλη άλατος πίνοντας βαριεστημένα το ποτό σου? Βέβαια εξαρτάται για ποιο λόγο βγαίνει κανείς. Πάντως το πιο σημαντικό συμπέρασμα είναι πως το φλερτ έχει χαθεί! Δεν κοστίζει βρε παιδιά ας το προσπαθήσουμε...

Griz είπε...

@ενεσούλα αυτά τα 90's έχουν χαλάσει πολλά πράγματα ρε γμτ!
Και πρέπει να φτάσουμε τα 30 και άνω για να καταλάβουμε το αυτονόητο δηλαδη? Ουφ, νεολαία :p

Vrakas Kostas είπε...

Θα βγουμε αποψε;
Εχω κεφι για διακεδαση!Και στο να καθομαι ακουνητος ..ειμαι καταπληκτικος!Αφου να φανταστεις με περνανε για καρνταρομπα και κρεμανε πανω μου τα...παλτα τους!χα χα χα!
Φιλια Griz/ουλα μ!
Καλο βραδυ!

Griz είπε...

@butterfly μου, αφού τα λες αυτά , τότε μάλλον έχει να κάνει με την πόλη τελικά. Σε κάποιες πόλεις , πίστεψέ με, δεν υπάρχει σχεδόν κανείς έξω 8-11 το βράδυ. ΄Η απόγευμα για καφέ.
Η ώρα του καφέ είναι 2-5 το μεσημέρι και η ώρα του ποτού είνα μετά τις 12! Άλλες ώρες είναι άδεια ή σχεδόν άδεια τα μαγαζιά.
Αναγκάζεσαι να συμβαδίσεις με τους ρυθμούς τις πόλεις και της παρέας πολλές φορές.

Ίσως τελικά το "στημένο" είναι προνόμιο μερικών επαρχιών. Στην Αθήνα πάντως δεν είναι τόσο στημένοι, όλοι είναι πιο χαλαροί νομίζω.
Φιλιά πεταλουδίτσα!

Griz είπε...

@vraka kosta
απαντάω σε σένα πρώτα μιας και μόλις πέρασες από δω!!
χαχαχαχααχ! Μου έφτιαξες τόσο το κέφι μ'αυτό , που λέω να βγω έξω σήμερα να χαζέψω τις γκαρνταρόμπες!!
Φιλιά , καληνύχτεες!

Griz είπε...

@δέσποινά μου μην το ξαναπείς αυτό! Πάντα έχεις θέση εδώ!!
Παρόλαυτά, αυτό αναρωτιέμαι. Αποκλείεται να γυρνάνε γεμάτοι σπίτι οι άλλοι έτσι. Αφού πολλούς τους ακούω να γκρινιάζουν ότι ξύπνησαν μεσημέρι την επόμενη μέρα επιδή γύρισαν αργά. Ή να γκρινιάζουν μες στο μαγαζί γιατί είναι όλοι ήσυχοι και αμίλητοι!
Φιλάκιαα !

Griz είπε...

@mad2luv
ναι!!! Γιούπιιι!!! Βρήκα τον άνθρωπό μου!! (Lovething εσύ είσαι εκτός συναγωνισμού! :P)
Αναρωτιόμουν και αγωνιούσα αν θα έβρισκα κάποιον ομοιοπαθή, επιτέλους σε βρήκα!! :D

@lovething
πραγματικά χάνεις την ημέρα σου όταν ξυπνάς μεσημέρι . Μετά μέχρι να φας κλπ, έχει νυχτώσει! Χάλια! Ναι , η πόλη μου τα χει αυτά τα χάλια, γκρρ! Σε όλα σύμφωνη! :*

fevis είπε...

Νομίζω να κάνεις αυτό που σου αρέσει και να συμπεριφέρεσαι όπως νοιώθεις και άσε τους άλλους να κάθονται σαν να έχουν καπιεί μπαστούνι...Φιλιά...

BUTTERFLY είπε...

Καλημερα και καλο Μηνα! Μπηκε η ανοιξη λεμε!!!!!!!

Griz είπε...

@fevis μου έτσι είναι!
Αλλά πρέπει να ξεσηκώνω και τους υπόλοιπους , αυτό είναι το θέμα!

@Butterfly μ , καλό μήνα λοιπόν! Αν και μπήκε με βροχές εδώ , μόνο ανοιξη δε μυρίζει!

tzonakos είπε...

Πραγματικά ο κόσμος μάλλον δεν διασκεδάζει αληθινά.
Αυτο το στρεβλό πράγμα άρχισε ή τουλάχιστον εγω το παρατήρησα, στην πιτσιρικαρία των 20-21 ετών στη δεκαετία του '90.
Εβγαιναν αργά, στέκονταν αμίλητοι.
Εγω όποτε βγαίνω με παρέα, όλο αλλάζω θέση, μιλάω με όλους και κοιτάω να περνώ καλά όσο χρειάζεται. Ποτέ παραπάνω.
Η καλύτερη έξοδος ειναι απο τις 10.00 μέχρι τις 1.00 η αν θες απο τις 6.30 απόγευμα για καφέ και μετά κάπου για μπύρα ή φαγητό, αντε μεχρι τις 12.00.
Εχουμε και δουλειές το πρωί.
Υποθέτω οτι η μόδα αυτη να βγαίνουν μετά τις 12 καθιερώθηκε απο την πιτσιρικαρία για να υπάρχουν λίγες πιθανότητες να τρακάρουν κάποιον γνωστό τους ή όχι ηλικίας ανω των 35 οταν βγούν.
Η αλλιώς για να αισθάνονται πως κάνουν κάτι ξεχωριστό... τρίχες :) χαχα :)
Δεν ειμαι υποχρεωμένος να βγώ στην άγρια νύχτα, άλλωστε όποιος νύχτα περπατεί ...

Griz είπε...

@tzonako αυτές είναι οι ώρες μου κι εμένα, αυτές που ανέφερες! Perfect!
Αλλά δεν είμαι σε θέση να ξέρω στη δεκαετία του '90 τι γινόταν γιατί πήγαινα σχολείο ακόμα :p