Κυριακή 16 Μαρτίου 2008

10000 π.Χ.

Σχεδόν σηκωτή με πήρανε να πάω κινηματογράφο για να δούμε την ταινία 10000 π.Χ.
Καλά καλά τον τίτλο δεν ήξερα όταν μπήκα μες στην αίθουσα και έκατσα στις αεροπορικές αναπαυτικότατες θέσεις. Εννοείται ότι δεν ήξερα καν το θέμα της ταινίας, απλά υπέθεσα ότι θα είχε να κάνει με κάτι... πολύ παλιό ! :p

Αν μου ζητούσες να σου πω σε μία πρόταση το θέμα της ταινίας είναι : Ένας άνδρας που κάνει τα πάντα και φτάνει μέχρι την άκρη της γης για να βρει μια γυναίκα που αγαπάει [γύρω στο 10000 προ Χριστού όλα αυτά.. ]
Περνάει από τροπικό κλίμα, από αμμόλοφους και από χιόνια για να καταλήξει στην Ανατολή.
Αν μου ζητούσες να σου πω αν μου άρεσε η ταινία θα σου λεγα έτσι κι έτσι. Με άριστα το 10 θα έβαζα χμμμ.. 4 με 5 maximum!
Τα 8 ευρώ που δώσαμε [η ακρίβεια έχει χτυπήσει κόκκινο λέμε!] για να δούμε την ταινία δεν άξιζαν ούτε στο ελάχιστο! Μην πάτε να την δείτε! Όχι, μην το κάνετε αυτό στον εαυτό σας!
Δείτε την , αλλά όχι στον κινηματογράφο.. !


Καλούτσικα εφέ, κλασική υπόθεση.. ε, μέτρια , μέτρια..
Ένα ακόμα μείον είναι η παραποίηση λίγο της ιστορίας , όπως κάτποια πουλιά που εμφανίζονται και δεν υπάρχουν εκείνη την περίοδο, οι πολιτισμοί που επίσης δεν υπήρχαν εκείνη την περίοδο μα και το χτίσιμο μιας πυραμίδας που προφανώς δεν υπήρχε .. [καλά, δε σχολιάζω ότι μιλούσαν αγγλικά οι πρωταγωνιστές γιατί είμαι και επιεικής, τι να μιλούσαν ? ούγκα μπούγκα? δεν πάει.. ! ]

15 σχόλια:

Roadartist είπε...

Πρώτη φορά εδω διάβασα για αυτή τη ταινία..Ουτε την ειχα ακουσει.. :)
Καλο βραδυ!

Στρατος "exoaptonkyklo" Ραπτοπουλος είπε...

Καλημερα.Χαρηκα για την γνωριμια.Ελπιζω να τα λεμε.Γεια χαρα.

BUTTERFLY είπε...

Παρολα αυτα, ειδικα για τις πυραμιδες, φημολογειται οτι χτιστηκαν πανω απο 10000 χρονια πριν, ειχα δει και κανα δυο σχετικα ντικιμαντερ, ιδιαιτερως πειστικα ομολογω...

Μου εχει συμβει κι εμενα να "κλαιω" τα λεφτα του σινεμα οταν ειχα δει το scary movie 1, το οποιο θεωρω ελεινο!

Καλημερα...

*...Nantia...* είπε...

ευτυχώς!Θα πήγαινα να την δω!Με έσωσες!

lovething είπε...

πραγματικά είμαι περιέργη, τι γλώσσα περίμενες δηλαδή να μιλάνε?!?!

Griz είπε...

roadartist είμαστε πολύυυ μπροστά εδώ γι'αυτό :P
Καλό σου βράδυ και σένα !

Griz είπε...

exoaptonkyklo χαρήκαμε ομοίως και θα τα λέμε :) Καλως ήρθες στο φτωχικό μας..!

Griz είπε...

butterfly τι να πω, το ντοκυμαντέρ θα έχει δίκιο. Είδα και το making of της ταινίας στο STAR και έλεγαν και μόνοι τους τα τρωτά σημεία όσον αφορά την ιστορία και τη διαστρέβλωσή της, έχω την αίσθηση ότι κι εκεί έλεγε για τις πυραμίδες. Αν όχι γράψε λάθος. Νομίζω γύρω στον 3 με 4ο αιώνα π.Χ. το πολύ χρονολογούνται οι πυραμίδες.. πάσο!

Griz είπε...

μικρή μου nantia , γι'αυτό είμαστε εδώ! για να προλαβαίνουμε δυσάρεστες καταστάσεις!Και σένα σηκωτή θα σε πήγαιναν ε? :P

Griz είπε...

lovething μου, αυτό ήταν το μόνο στο οποίο έδωσα επιείκεια αν πρόσεξες, γιατί τι άλλο να μιλούσαν? Αν και είναι μια ταινία με ινδιάνους που μιλάνε σε μια άλλη γλώσσα, αν δεν κάνω λάθος? Κάτι θυμάμαι αμυδρά.. παίζει να τη σκηνοθέτησε ο Mel Gibson?Αpocalypto? Ή λέω και ασυναρτησίες? Γιατί δε θυμάμαι καλά..!
Πάντως ναι , εντάξει αγγλικά θα μιλούσαν στην ταινία, τι άλλο? :p [είπαμε ούγκα μπούγκα :P ]

tzonakos είπε...

Αυτού του είδους ταινίες θα τις έβλεπα στην τηλεόραση αλλα δεν θα πήγαινα σινεμα να δω.
Προσωπικά για να πω την αλήθεια λίγες ταινίες θα πλήρωνα σινεμά για να τις δω.

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Griz είπε...

tzonako ομοίως! δεν αξίζουν οι περισσότερες να δώσεις 8 ευρώ για είσοδο [ακόμα δε μπορώ να πιστέψω ότι έχει ακριβύνει τόσο πολύ το εισιτήριο!!]
Ανέκαθεν ήταν είδος πολυτελείας αλλά το έχουν παρακάνει..!

Griz είπε...

pure evil δε θυμάμαι να δήλωσα "μη λάτρης ταινιών" , προφανώς έχεις μια συνήθεια να παραφράζεις ή να παρερμηνεύεις τα λόγια των άλλων.
Έχω δηλώσει ότι μετά από καιρό συνήθως δε θυμάμαι τις ταινίες [εκτός αν τις δω πολλές φορές ή μου κάνουν εντύπωση!] αλλά στην περίπτωσή μας... 1-2 μέρες μετά έγραψα το ποστ.
Δεν καταλαβαίνω πώς συμπεραίνεις ότι δε θα πρεπε να έχω άποψη επειδή δεν είμαι η τρελή σινεφίλ!!

Ανώνυμος είπε...

Σβήνω το σχόλιο μου. Αν είναι να βγαίνουν εύκολα συμπεράσματα για το άτομο μου, ευχαριστώ, δεν θα πάρω...

Αναρτώ μόνο το μισό που δεν περιέχει "ακατάλληλα δεδομένα":

Και όχι μόνο το Apocalypto όπου μιλάνε πρωτόγονα Ινδιάνικα, αλλά και το Passion Of The Christ έχει σκηνοθετήσει ο Mel Gibson, όπου μιλάνε Αραμαϊκά. Η πρώτη ήταν πολύ καλή και η δεύτερη μέτρια προς το καλή ταινία.

Επίσης, να πω ότι ποτέ δεν ζήτησα να μπει φίμωτρο και να μην έχει κάποιος άποψη. Ζήτησα να μη σχολιάζει σε μορφή παρότρυνσης. Ζητώ συγγνώμη. Δεν θα επαναληφθεί.