Τετάρτη 17 Σεπτεμβρίου 2008

Η οδύσσεια 4 φωτογραφιών και ενός χαρτόσημου

Όταν αφορά θέματα υπηρεσιών (που πρέπει να ξυπνήσεις πρωί για να τις προλάβεις ανοιχτές) πάντα το σκέφτομαι πολλές μέρες πριν τελικά αποφασίσω να πάω. Για παράδειγμα να πληρώσω τον ΟΤΕ. Το έλεγα δύο εβδομάδες.. να ξυπνήσω αύριο, όχι , από Δευτέρα καλύτερα, σαν τις δίαιτες το πήγαινα, από βδομάδα σε βδομάδα. Και φυσικά όταν πήγα , στις 11 και 10 το πρωί, είχαν μόλις σταματήσει να δουλεύουν , κάποιου είδους απεργία,δε θυμάμαι καλά, από τις 11 και μετά!

Επομένως ποια θα ήταν η κατάληξη φυσικά σε μια επίσκεψή μου στην εφορία? (επίσκεψη που οργανώνω 2 ολόκληρες εβδομάδες)

Ωωωω.. ναι.. απεργία!!!

Για την άδεια ασκήσεως επαγγέλματος όλη η γραφειοκρατία-ταλαιπωρία, για φακέλωμα δηλαδή. Συγγνώμη, καταχώρηση ήθελα να πω, καλέ ποιος φακελώνει ποιόν? Α πα πα!

Μετά την άδοξη επίσκεψή μου στην εφορία, πήγα να βγάλω αυτές τις ωραιότατες φωτογραφίες που βγάζεις στους φωτογράφους?

Αυτές που στήνεσαι μπροστά από ένα μπλε φόντο και χαμογελάς ψεύτικα και σφιγμένα? «Γύρνα το κεφάλι σου λίγο πιο πάνω, λίγο πιο κάτω, λίγο πιο δεξιά» , αει σιχτίρ πια, εντάξει δεν έχουμε φωτογένεια κύριε τι να κάνουμε?

Χωρίς να έχει καταλάβει τη δυσαρέσκειά μου, συνεχίζει ευγενικά ο άνθρωπος κοιτώντας στον υπολογιστή τις φωτογραφίες και διαπιστώνοντας πόσο χάλια έχω βγει/είμαι , «Εμ , γύρνα λίγο ευθεία να βγάλουμε ακόμα μία, χαμογέλα λίγο, λίγο ακόμα» (κι άλλο χαμόγελο? Δε βγάζω φωτογραφία για τα καλλιστεία, για άδεια ασκήσεως επαγγέλματος, να με περάσουν για χαζοχαρούμενο? )

Σαν τον οδοντρίατρο, μου έδινε κουράγιο για να τελειώσει το μαρτύριο.

Αποτέλεσμα ήταν μία φωτό, η καλύτερη από τις χάλια , με ένα χαμόγελο σαν της Mona Lisa .. που δεν ξέρεις αν χαμογελάει ή όχι? Κάτι τέτοιο! Δολοφονικό βλέμμα στο φακό, έτσι, για να συνηθίζω από τώρα το πόσο σκύλα θα είμαι στο εργοτάξιο !

Πηγαίνοντας να πληρώσω τα 7 ευρώ που μου ζήτησε ο άνθρωπος ως αντίτιμο για τη δική μου ταλαιπωρία, μου πήρε 5 ευρώ τελικά γιατί είχε πάρει τόσα και από τις μαθήτριες πριν από μένα.. ναι, ξέρω, οι γυναίκες είμαστε τυχερές καμιά φορά..

Anyway, φεύγοντας από εκεί και ενώ ήμουν σίγουρη ότι οι φωτογραφίες είχαν τοποθετηθεί όχι και τόσο ευλαβικά αλλά περισσότερο τύπου «ουφ τελειώσαμε και μ’αυτό» στην τσάντα μου.. μετά από 3’ διαπιστώνω ότι τελικά είναι ανάδρομος ο Ερμής, είχε δίκιο η Άση (να θυμηθώ να της κάνω εικόνισμα και τελετή), οι φωτογραφίες άφαντες. Μάλλον καμιά φανουρόπιτα θα έπρεπε να τάξω, δυστυχώς αντί αυτού και μη βρίσκοντας πουθενά τις φωτογραφίες που τις είχε καταπιεί η γη και τα μικρά ανθρωπάκια που ζουν μέσα σε αυτή (βλ. Λιακόπουλος), γύρισα σα βρεγμένη γάτα στο φωτογραφείο.. που μου έβγαλε άλλες 4 φωτογραφίες για μόλις 5 ευρώ πάλι και ω!! ήμουν τόσο τυχερή που έβγαλε κατά λάθος άλλη μια τετράδα οπότε τελικά με 10 ευρώ είχα 8 φωτογραφίες με μένα να ποζάρω με το δολοφονικό βλέμμα και το χαμόγελο που δεν έχει αποφασίσει αν είναι χαμόγελο.

Να έχω να με θυμάμαι.

9 σχόλια:

BUTTERFLY είπε...

Κατι τετοιο παθαινω κι εγω οταν ειναι να παω σε τραπεζες, υπηρεσιες κτλ. Να φανταστεις, ειμαι μονιμως με το κινητο κομμενο, γιατι ξεχναω να το πληρωσω και παω μια φορα καθε 2-3 μηνες!!!
Μαρτυριο αυτες οι φωτο, μιλαμε το χειροτερο μου! Παντως μεσα σε ολα ησουν και τυχερη. Για διαβατηριο, διπλωμα και ο,τι αλλο δεν θα χρειαστει να περασεις ξανα το μαρτυριο του μπλε φοντου!!!

Valisia είπε...

Εμείς δεν θα δούμε την περιβόητη φωτογραφία που με τόσο κόπο βρίσκεται στα χέρια σου;(ελπίζω να υφίσταται ακόμα)

lovething είπε...

Είναι και οι αργοκίνητοι ρυθμοί εκεί πάνω που τα έχουμε ξαναπεί κάνουν τα πρωινά δύσκολα (εώς ανύπαρκτα), με αποτέλεσμα να αργούν οι πληρωμές!! ΩΩΩΩχ πάλι σε εκείνον απέναντι από την πλατεία πήγες?? (έχουμε πάει και μαζί) Ρε συ πες του να σου βγάλει μια καλή και να την κρατήσει στο pc και όποτε θες να πηγαίνεις να σου εκτυπώνει την ίδια γιατί αλλιώς σωτηρία δε βλέπω!!!! Θα πηγαίνεις και αγουροξυπνημένη... φαντάζομαι...

Σοφία είπε...

Πω πω φωτογραφίες!!!

Griz είπε...

@butterfly μ!
Δεν ήταν το μπλε φόντο το μαρτύριο, όλη η διαδικασία που κοιτάς το φακό και στήνεσαι!
Αλλά ναι , βλέπω όλοι είμαστε συνεπείς με τις υπηρεσίες :P

@valisia
εεε όχι αγάπη μου! Να βγάλω και τις άθλιες πανάθλιες φωτός μου στο μπλογκ! (υπάρχουν ακόμα ναι, έχω ακόμα 6, για πάντα!)

Griz είπε...

@lovething
πώς με ξέρεις, πώς με ξέρεις!
Ναι αγουροξυπνημένη πάω και ναι, στην πλατεία σε κείνο το φωτογράφο πήγα!! :P

@σοφία
:)
να χω να μοιράζω σε όλους τους φίλους μου να με βάλουν στα πορτοφόλια τους :P

tzonakos είπε...

Καλα, χαχαχα, μου επιτρέπεις, δεν σε πήγαινε η μερα εκείνη. Ηταν μια απο κείνες τις *μπιπ* μέρες που και το πιο μικρό πράγμα στραβά πάει.
Ελπίζω ο Ερμής να φύγει και όλοι οι ανάδρομοι καντέμηδες :)
Καλη σας μερα.

Griz είπε...

@tzonako τελικά και χτες ήταν γκαντέμικη μέρα. Ένα από αυτά που έγιναν ήταν ατύχημα με λαδομπογιά στο πάτωμα και νιπτήρες (φεύγει μόνο με νέφτι, υπομονή, τρίψιμο.. μαγαζιά κλειστά, πού να βρεις νέφτι κλπ ) .
Μάλλον είναι περίεργη περίοδος! ..
Καλη μέρα σου!!

tzonakos είπε...

Κι εγω ειχα σήμερα πάρα πολλές γκαντεμιές, άστα βράστα μη τα θυμάμαι καν, συγχύζομαι.
Θα περάσει, πού θα πάει !