Τρίτη 11 Δεκεμβρίου 2007

Όταν σε προδίδει ο ίδιος σου ο υπολογιστής

Τι να εξηγήσεις όταν έχεις να γράψεις τόσο καιρό ? Και σε ποιόν?
Οι διακοπές μάλλον που ξεκίνησαν τέλη Οκτωβρίου ήταν παρατεταμένες.. μπορεί και μέχρι σήμερα.
Ουσιαστικά διακοπές μεγάλης διάρκειας ..
Αποχή από το blog εξαιτίας ενός προβλήματος με το e-mail μου στο gmail.
Και μετά καπάκι, πρόβλημα στον υπολογιστή γενικά.
Κλείδωσαν τα windows και ούτε καν μπορούσα να τον ανοίξω.

Με πρόδωσε ο υπολογιστής μου και είχαμε τόσα πολλά περάσει μαζί.
Εργασίες με ιδρώτα και κόπο και ξενύχτια, μουσικές στη διαπασών, μουσική στα πάρτυ, περιηγήσεις στο internet , ταινίες, παιχνίδια..

Δύσκολη η ζωή χωρίς αυτόν. Τελικά μετά την απλή "γρίπη" που είχε , αποφάσισα να του κάνω ολική εγχείρηση. Σκληρούς δίσκους, ram κλπ. Για να τον τιμωρήσω.
Για να μη μου θυμίζει τίποτα παλιό.

Τον περιμένω μέσα στις επόμενες μέρες.
Ελπίζω να μην έχω ξανά προβλήματα .
Τα λέμε :)

5 σχόλια:

βασίλης είπε...

Έτσι εξηγούνται και η απουσία και οι διακοπές... Καλώς ήρθες πάλι grizούλα και μη σε νοιάζει όλα θα ξαναβρεθούν εδώ μέσα. Εμείς να μαστε καλά.

Petros είπε...

EEEEtsi eetsi kala ekanes!Anavathmisi gia na goustaroume!Welcome back!

Ανώνυμος είπε...

Καψ' τα όλα... χεχε!

Αν και νομίζω ένα απλό format έκανε τη δουλειά, εντούτοις, καλύτερα έτσι, που θα 'χει και ανεβασμένες αντοχές το πιτσί σου, για ανελέητο blogging, chatting, αλλά και δουλειά, ε...

Μουσικές και δεδομένα όποτε θες μας ζητάς και βοηθάμε. Ασκήσεις όμως εγώ δεν κάνω!!! Ιδιαίτερα μπετά! :P

Griz είπε...

Καλώς σας βρήκα!
Σας γράφω από το νέο μου Pc τώρα, επιτέλους!

Ανώνυμος είπε...

Άντε, και στο MSN τώρα...